×
×

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خبر داد:

  • کد نوشته: 68051
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۴ام بهمن ۱۳۹۳
  • ۰
  • رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از حضور ویژه پلیس برای تامین امنیت جشنواره‌های فجر خبر داد. سرهنگ محسن خانچرلی، درباره حضور پلیس در محل‌های برگزاری جشنواره‌های فجر اظهارکرد: ما همواره آمادگی تامین امنیت این مراکز را داریم و به صورت ویژه هر جا که احساس کنیم نیاز به حضور بیشتر نیروهای پلیس است، آنجا حضور […]

    رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خبر داد:
  • سرهنگ خانچرلی

    سرهنگ خانچرلی

    رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از حضور ویژه پلیس برای تامین امنیت جشنواره‌های فجر خبر داد.

    سرهنگ محسن خانچرلی، درباره حضور پلیس در محل‌های برگزاری جشنواره‌های فجر اظهارکرد: ما همواره آمادگی تامین امنیت این مراکز را داریم و به صورت ویژه هر جا که احساس کنیم نیاز به حضور بیشتر نیروهای پلیس است، آنجا حضور خواهیم داشت. به عنوان مثال پلیس هر پنجشنبه و جمعه به صورت ویژه دراطراف مجتمع کوروش مستقر می‌شود و تامین امنیت منطقه و مراجعه کنندگان را بر عهده دارد.

    وی در ادامه افزود: بیش از ۳۰ سال است که این جشنواره‌ها برگزار شده و پلیس نیز امنیت محل‌های برگزاری را تامین کرده، امساال نیز مانند سال‌های دیگر ما این امنیت بر برگزار خواهیم کرد.

    رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره اینکه آیا پیش از برگزاری مراسم پلیس به مکان‌ها مراجعه و بر شرایط امنیتی آن نظارت دارد یا خیر نیز گفت: معمولا هر جایی که مراسم خاصی باشد، پلیس با مسئولان آن مکان‌ها جلسات تعاملی و تذکری برگزار می‌کند و طی آن درباره نحوه حضور پلیس و اقدامات انجام شده نیز تصمیمات اتخاذ می‌شود تا نحوه حضور پلیس شکل امنیتی به خود نگیرد.

    خانچرلی اضافه کرد:گشت‌های پلیس نیز در اطراف این مراکز حضور خواهند داشت.

    https://musiceiranian.ir/?p=68051
       
    برچسب ها سرهنگ خانچرلی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *