×
×

دستگیری به دلیل دسترسی به آلبوم‌های منتشرنشده ستاره های موسیقی و فروختن آنها

  • کد نوشته: 67955
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۸ام دی ۱۳۹۳
  • ۰
  • یک مرد اسرائیلی به ظن هک کردن کامپیوتر چند ستاره موسیقی پاپ و دسترسی به آلبوم‌های منتشرنشده آنها و فروختن آنها بازداشت شده است. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بی بی سی، پلیس می‌گوید که این مرد مظنون به سرقت آثار چندین هنرمند بین‌المللی است. یک کارآگاه خصوصی که در رابطه با این […]

  • یک مرد اسرائیلی به ظن هک کردن کامپیوتر چند ستاره موسیقی پاپ و دسترسی به آلبوم‌های منتشرنشده آنها و فروختن آنها بازداشت شده است.

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بی بی سی، پلیس می‌گوید که این مرد مظنون به سرقت آثار چندین هنرمند بین‌المللی است. یک کارآگاه خصوصی که در رابطه با این پرونده کار می‌کند، تایید کرده که مدونا نیز یکی از این هنرمندان بوده است.

    ماه گذشته مدونا تعدادی از ترانه‌های تازه خود را که به اینترنت راه پیدا کرده بود بدون برنامه‌ریزی قبلی عرضه کرد.

    این شش ترانه از آلبوم جدید او با نام قلب شورشی (Rebel Heart) هستند که یک ماه زودتر از برنامه در ماه دسامبر منتشر شدند.

    این خواننده لو رفتن موسیقی را نوعی تروریسم خواند.

    آشر ویزمن رییس یک شرکت کارآگاه خصوصی به خبرگزاری رویترز گفته است که چند هفته پیش با او از سوی مدونا تماس گرفته شد، چون شک کرده بودند که لو رفتن این ترانه‌ها از اسرائیل آغاز شده است.

    او گفت: کارآگاهان ما متوجه شدند که کامپیوترهای مدونا در استودیو و خانه‌اش توسط کامپیوتری از اسرائیل هک شده است. ما با ردیابی کامپیوتر هک، مردی را که عامل هک کردن بود، شناسایی کردیم و پس از گردآوری مدارک کافی به پلیس اطلاع دادیم که امروز دستگیرش کردند.

    پلیس نام این مرد ۳۹ ساله را فاش نکرده است، اما براساس گزارش‌های محلی او قبلا در یکی از برنامه‌های تلویزیونی استعدادیابی اسرائیل حضور داشته است.

    https://musiceiranian.ir/?p=67955
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *