×
×

با صدای امیر تفتی

  • کد نوشته: 6784
  • شادروان موسوي
  • دوشنبه, ۴ام بهمن ۱۳۸۹
  • ۰
  • به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران؛ «نای شکسته» با آهنگسازی کیوان ساکت و صدای امیر تفتی، در دو بخش همایون و دشتی، اواسط بهمن سال جاری به بازار خواهد آمد. بر این اساس، بخش همایون «نای شکسته» شامل دو تصنیف و دو قطعه ضربی بی کلام و همنوازی تار و پیانو، و بخش دشتی […]

  • به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران؛ «نای شکسته» با آهنگسازی کیوان ساکت و صدای امیر تفتی، در دو بخش همایون و دشتی، اواسط بهمن سال جاری به بازار خواهد آمد.
    بر این اساس، بخش همایون «نای شکسته» شامل دو تصنیف و دو قطعه ضربی بی کلام و همنوازی تار و پیانو، و بخش دشتی مشتمل بر چهار تصنیف و یک قطعه چهار مضراب است.
    از ویژگی های این آلبوم، ضبط سازها به صورت آنسامبل (گروهی) است که موجب تشدید و تقویت حس قطعات می شود. همچنین در این آلبوم یکی از قطعات مرحوم عارف، با نام «گریه را به مستی بهانه کردن» تنظیم مجدد شده و به اجرا در آمده است.
    ارسلان کامکار، میثم مروستی و علی جعفری (ویولن)، سیاوش ظهیرالدینی (ویولا)، کریم قربانی (ویولنسل)، علیرضا خورشیدفر (کنترباس)، ناصر رحیمی (فلوت)، فرشید حفظی فرد (ابوا)، حسین پورمعین (کلارینت)، علیرضا شیبانی (فاگوت)، حسین میرزایی (هورن)، استاد حسن ناهید (نی)، مازیار حیدری (پیانو) و محمود فرهمند (تنبک) نوازندگان این آلبوم هستند.
    آلبوم «نای شکسته» در استودیو پژواک و رهگذر هفت اقلیم با صدابرداری حسن عسگری، امید نیک بین و سهیل سعیدی ضبط شده و شرکت آوای باربد آنرا پخش خواهد کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=6784
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *