×
×

رونمایی از قطعه شنیده‌نشده!

  • کد نوشته: 67620
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۳۰ام دی ۱۳۹۳
  • ۲۰ دیدگاه
  • فیلم مستند مرتضی پاشایی به کارگردانی شاهین صمدپور و تهیه‌کنندگی منصور پاشایی در حال ساخت است و طبق آخرین اخبار تصویربرداری این مستند از نیمه گذشت. شاهین صمدپور کارگردان سینمای مستند که پیش از این مجموعه مستندهای «شک» را در تلویزیون کارگردانی کرده است درباره کم و کیف ساخت فیلم مستند مرتضی پاشایی، گفت: براساس […]

    رونمایی از قطعه شنیده‌نشده!
  • ۷۶۰۶۴۴فیلم مستند مرتضی پاشایی به کارگردانی شاهین صمدپور و تهیه‌کنندگی منصور پاشایی در حال ساخت است و طبق آخرین اخبار تصویربرداری این مستند از نیمه گذشت.

    شاهین صمدپور کارگردان سینمای مستند که پیش از این مجموعه مستندهای «شک» را در تلویزیون کارگردانی کرده است درباره کم و کیف ساخت فیلم مستند مرتضی پاشایی، گفت: براساس مجوز وزارت ارشاد و طبق توافق انجام شده با خانواده زنده یاد مرتضی پاشایی، ساخت فیلم مستند درباره این خواننده در حال انجام است.

    وی افزود: پس از فیلمبرداری صحنه هایی در تهران و کیش، هم اکنون مراحل پایانی فیلمبرداری این مستند را پشت سر می گذاریم. در این مستند مسایل ایجاد شده در مدت بیماری مرتضی پاشایی، انتشار فیلمی از داخل اتاق بستری و مسایلی درباره شایعه دفن روز قبل از مراسم مطرح می شود. همچنین با علی لهراسبی و محمد علیزاده خواننده های موسیقی پاپ و اعضای خانواده پاشایی صحبت خواهد شد.

    صمدپور متذکر شد: ضمن اینکه زوایای پنهان شخصیت پاشایی مانند اعتقادات مذهبی این خواننده، ماجرای سفر به کربلا و مشهد که مردم شناخت کمتری نسبت به آن دارند نیز به تصویر کشیده می شود. همچنین قرار است یک قطعه از آثار مرتضی پاشایی که تا کنون منتشر نشده است در این مستند رونمایی شود.

    کارگردان برخی قسمت های مجموعه مستندهای «شوک» گفت: در ساخت مستند مرتضی پاشایی از تصاویر آرشیوی استفاده بسیاری کرده ایم که این تصاویر شامل فیلم های خانوادگی و فیلم های مربوط به مداحی اهل بیت این خواننده است. طبق برنامه ریزی انجام شده این فیلم مستند تا یک ماه آینده وارد بازار خواهد شد.

    صمدپور با اشاره به این مطلب که دیگر گروه های مستندساز هم اقدام به ساخت مستند زنده یاد مرتضی پاشایی کرده‌اند، گفت: پس از درگذشت این خواننده مردمی گروه های مستندساز بسیاری مدعی ساخت این مستند شدند اما اثری که ما می‌سازیم تنها اثر قانونی است که با رضایت خانواده پاشایی در حال ساخت است.

    این مستندساز در پاسخ به اینکه آیا در ساخت این مستند جواد هاشمی همکاری داشته است گفت: سید جواد هاشمی از جمله هنرمندانی است که در تمام مراحل بیماری مرتضی هاشمی همواره کنار خانواده او بوده است و با آنها در ارتباط است و قطعا از نظرات وی استفاده می‌کنند. اما من به عنوان کارگردان مستند زندگی مرتضی پاشایی با عموی این خواننده موسیقی در ارتباط هستم.

    کارگردان فیلم مستند مرتضی پاشایی در پایان گفت: علاوه بر منصور پاشایی که به عنوان تهیه کننده کنار کار ایستاده است، الیاس صفدری مدیر تصویربرداری، منوچهر صانعی تدوینگر از دیگر عوامل مستند هستند.

    https://musiceiranian.ir/?p=67620
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *