×
×

وحیدی‌آذر در گفت‌وگو با فارس خبر داد:

  • کد نوشته: 6729
  • شادروان موسوي
  • جمعه, ۱ام بهمن ۱۳۸۹
  • ۱ دیدگاه
  • «بهروز وحیدی‌آذر» رهبر ارکستر فیلارمونیک ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی فارس گفت: این ارکستر حدود ۹ ماه پیش با دعوت نوازندگانی از ارومیه ، با ۸ نوازنده تشکیل شد و سپس با اضافه شدن نوازندگان سازهای دیگر این ارکستر به صورت کامل با ۵۰ نوازنده شکل گرفت. وی ادامه داد: این ارکستر به صورت […]

  • «بهروز وحیدی‌آذر» رهبر ارکستر فیلارمونیک ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی فارس گفت: این ارکستر حدود ۹ ماه پیش با دعوت نوازندگانی از ارومیه ، با ۸ نوازنده تشکیل شد و سپس با اضافه شدن نوازندگان سازهای دیگر این ارکستر به صورت کامل با ۵۰ نوازنده شکل گرفت.
    وی ادامه داد: این ارکستر به صورت مداوم تمرینات خود را دارد البته به دلیل نبود مکان مناسب برای تمرین دائم دچار تغییر هستیم و در واقع می‌توان گفت که مکان ثابتی برای تمرین نداریم اما با این وجود کارمان را پیش می‌بریم و به زودی کنسرتی را برگزار خواهیم کرد.
    این آهنگساز با اشاره به تعطیلی ارکستر سمفونیک تبریز گفت: ارکستر سمفونیک تبریز را سال ۸۲ با ترکیبی از سازهای سمفونیک تشکیل دادیم اما متاسفانه به دلیل عدم حمایت مسئولان فرهنگی تعطیل شد.
    وحیدی آذر در خصوص ارکستر مجلسی جوانان نیز افزود: این ارکستر نیز فعالیت خود را دارد اما ما برای تمرینات ارکستر مجلسی هم با مشکلاتی روبرو هستیم .
    رهبر ارکستر مجلسی جوانان تهران درباره اجرا در جشنواره موسیقی فجر گفت: قصد داریم که در این دوره کنسرتی را داشته باشیم اما به دلیل اینکه دائم تمریناتمان در تالار رودکی کنسل می‌شود فکر نمی‌کنم زمان لازم برای آماده کردن رپرتوار اجرایی داشته باشیم.
    وحیدی‌آذر در خاتمه خاطر نشان کرد: متاسفانه در ایران برای هر مقوله‌ای بودجه صرف می‌شود اما هنر به خصوص موسیقی از این جریان به دور است که این خود باعث تعطیلی بسیاری از گروهها و عدم اجرای صحنه‌ای آنها می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=6729
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *