×
×

کتاب «بیایید تار و سه تار بنوازیم» به قلم کیوان ساکت به زودی منتشر می شود

  • کد نوشته: 6712
  • شادروان موسوي
  • چهارشنبه, ۲۹ام دی ۱۳۸۹
  • ۱ دیدگاه
  • به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران؛ کیوان ساکت در بیان ویژگی های این کتاب گفت: این کتاب علاوه بر ایجاد امکان یادگیری نواختن تار و سه تار به انگلیسی زبانان، به گونه ای نوشته شده است که به سادگی می توان با استفاده از آن، درس های اولیه تار و سه تار و اصلی […]

  • به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران؛ کیوان ساکت در بیان ویژگی های این کتاب گفت: این کتاب علاوه بر ایجاد امکان یادگیری نواختن تار و سه تار به انگلیسی زبانان، به گونه ای نوشته شده است که به سادگی می توان با استفاده از آن، درس های اولیه تار و سه تار و اصلی ترین و پایه ای ترین مضراب های این دو ساز را اجرا کرد.
    ساکت در توضیح بیشتر افزود: در دروس این کتاب، از همان جلسات اول، جمله بندی موسیقی وجود داشته و به جای مطرح کردن مباحث تئوری موسیقی در مقدمه کتاب، این مطالب در زیرنویس هر درس آورده شده است.
    وی تصریح کرد: این مجموعه، نخستین کتاب موسیقی ایرانی است که مباحث دینامیک و نوانس در اولین جلد آن گنجانده شده است و هنرجو در انجام تمرینات، موظف به استفاده از مترونوم است.
    بر این اساس، ناشر «بیایید تار و سه تار بنوازیم» کیوان ساکت بوده و توسط انتشارات کارا پیام پخش خواهد شد.
    همچنین، در صفحات نخست این کتاب یادداشت هایی به خط استاد کلنل علینقی خان وزیری در رابطه با نکاتی که هنرجو به هنگام تمرین تار و سه تار باید رعایت کند، آورده شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=6712
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *