×
×

رضا یزدانی آلبوم جدیدش را آماده می‌کند

  • کد نوشته: 6706
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۹ام دی ۱۳۸۹
  • ۳ دیدگاه
  • یزدانی پس از آلبوم «ساعت ۲۵ شب» و بازی در فیلم «اینجا تاریک نیست»، آلبوم جدیدی را با ۸ قطعه می‌سازد. همچنین ۷ کلیپ تصویری از آثار این خواننده و آهنگساز از طریق شبکه سینمای خانگی روانه بازار خواهد شد. رضا یزدانی(خواننده و آهنگساز) پس از انتشار آلبوم پرفروش «ساعت ۲۵ شب» و به اتمام […]

  • یزدانی پس از آلبوم «ساعت ۲۵ شب» و بازی در فیلم «اینجا تاریک نیست»، آلبوم جدیدی را با ۸ قطعه می‌سازد. همچنین ۷ کلیپ تصویری از آثار این خواننده و آهنگساز از طریق شبکه سینمای خانگی روانه بازار خواهد شد.
    رضا یزدانی(خواننده و آهنگساز) پس از انتشار آلبوم پرفروش «ساعت ۲۵ شب» و به اتمام رساندن دومین تجربه‌ی سینمایی‌اش، مشغول تدارک دیدن آلبوم جدیدش است.
    این خواننده‌ در گفتگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام این خبر؛ درمورد آخرین تجربه‌ی بازیگری‌اش افزود: کار تدوین فیلم سینمایی «اینجا تاریک نیست» به کارگردانی محمدرضا خاکی به اتمام رسیده و این فیلم در جشنواره‌ی فیلم فجر اکران خواهد شد. در این فیلم من به همراه الناز شاکردوست، مصطفی زمانی و پولاد کیمیایی به عنوان یکی از چهار بازیگر نقش اصلی بازی کردم و برخلاف نقشی که در فیلم «تهران؛ طهران» بازی‌کردم، در این فیلم نقش پررنگ‌تر و متفاوتی داشته‌ام.
    یزدانی درخصوص آخرین فعالیت‌هایش در حوزه موسیقی نیز توضیح داد: درحال حاضر مشغول ساخت ۸ قطعه برای آلبوم جدیدم هستم که کار آهنگسازی این آلبوم مدتی‌ست به اتمام رسیده اما تنظیم ترک‌ها توسط بهروز پایگان و میلاد عدل‌خواست درحال انجام است.
    وی با بیان این مطلب که: پس از ساخت اتودهای اولیه، آهنگ‌ها را بار‌ها و بارها و حتی گاهی به مدت یکی دو ماه از ضبط صوت ماشینم گوش می‌کنم تا نقطه نظرات نهایی‌ام به کار اضافه شوند، گفت: از آنجایی که من در ساخت و اجرای کار‌های وسواس زیادی به‌ خرج می‌دهم، فکر می‌کنم تا ضبط نهایی این آلبوم به زمان زیادی نیاز دارم زیرا هنوز کار تنظیم که خیلی برایم مهم است به اتمام نرسیده است.
    این خوانند ادامه داد: برای من مهمترین چیز در یک ترک، ترانه است. بنابر این طبیعی‌ست که برای انتخاب ترانه خیلی زمان زمان صرف کنم. نکته دیگر اینکه من برای انتخاب ترانه؛ فراخوان نداده و به ترانه‌سرای خاصی سفارش ترانه نمی‌دهم بلکه از بین ترانه‌های ارسالی ازسوی ترانه‌سرایانی که از اقصی نقاط ایران به من ترانه ایمیل می‌کنند، بهترین‌ها را انتخاب می‌کنم.
    وی افزود: اسم و رسم ترانه‌سرا برای من ملاک نیست و جالب است بگویم، در هشت ماه اخیر هر شب ترانه های ارسالی را می‌خوانم و گاهی پیش آمده که در یک شب ۱۰۰ ترانه را مورد خوانش و بررسی قرار دهم. از این‌رو در آلبوم جدیدم، بجز دو ترانه که از بین کار‌های دوترانه‌سرا که در «ساعت ۲۵ شب» با من همکاری داشته‌اند، باقی ترانه‌ها از میان آثار ترانه‌سرایانی جدید و غالبا بی‌اسم و رسم انتخاب شده‌است.
    یزدانی که پس از موسیقی تیتراژ سریال قلب یخی و فیلم کیفر به کارگردانی حسن فتحی، ساخته‌ی جدیدی در این قالب نداشته، در ادامه از ساخت کلیپی تصویری از آثارش خبر داد و گفت: مدتی قبل این ایده برایم مطرح شد و ۷ ترک را باری ساخت کلیپ تصویری انتخاب کردم. در ادامه فیلمنامه‌های مناسبی با فضای این آثار توسط من، علی اوجی مدیر برنامه‌هایم و با مشاوره‌ی چند نفر دیگر نوشته و آماده شد. اما ساخت این مجموعه کلیپ که قرار است از شبکه سینمای خانگی منتشر شود، به اسپانسر قدرتمندی نیاز دارد و ما همچنان در پی آن هستیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=6706
       
    برچسب ها رضا یزدانی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *