×
×

عکس؛

  • کد نوشته: 66295
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۲ام دی ۱۳۹۳
  • ۰
  • ناتوانی (ش.ک)، خواننده‌ی ساکن لس‌آنجلس از اجرای ترانه‌هایش در کافه‌ای در شهر کلن آلمان با اعتراض مردم و عذرخواهی برگزار کنندگان و تیم نوازنده‌های او همراه شد.

    عکس؛
  • مشرق در خبری نوشت:

    sm7hszm7vmxxkf2ded7tناتوانی (ش.ک)، خواننده‌ی ساکن لس‌آنجلس از اجرای ترانه‌هایش در کافه‌ای در شهر کلن آلمان با اعتراض مردم و عذرخواهی برگزار کنندگان و تیم نوازنده‌های او همراه شد.

    طبق فیلمی که در فضای مجازی این روزها به صورت گسترده بازنشر می شود، این خواننده از همان آغاز و زمانی که خواست اولین ترانه‌اش را بخواند گفت «خسته» است و سپس روی زمین دراز کشید! او چند بار تلاش کرد ترانه‌هایش را در حالت نشسته بخواند که از ادای کلمات ناتوان بود و در نهایت با اعتراض ایرانیانی که به تماشای برنامه‌اش آمده بودند از روی سن بیرون برده شد!

    او در طول دقایقی که روی سن بود در حالت عادی قرار نداشت و به جای ترانه خواندن حرف های نامربوطی بر زبان جاری می کرد و چند بار در پاسخ هم گروهی‌هایش که از او می‌خواستند سر پا بایستد گفت: «برو بابا، حال ندارم!»

    به نظر می‌رسد او به دلیل افراط در استفاده از مواد مخدر دچار چنین حالتی شده بود.

    گفتنی اینکه در پایان یکی از اعضای تیم نوازندگانی که این خواننده را همراهی می‌کردند در حالی که گریه می‌کرد از مردم عذرخواهی کرد و گفت که در ۲۵ سال فعالیتش با خواننده‌های مختلف، تاکنون چنین اتفاقی برایش پیش نیامده بود!

    https://musiceiranian.ir/?p=66295
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *