×
×

مجوز هفت اجرای زنده موسیقی در تهران صادر شد

  • کد نوشته: 65879
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۸ام دی ۱۳۹۳
  • ۰
  • واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت ارشاد مجوز هفت اجرای زنده گروه‌های موسیقی پاپ را برای اجرا در تالارهای مختلف صادر کرد. گروه موسیقی سعید مدرس روز سی ام دی ماه طی ساعت های ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران با اجرای قطعات چون عیبی نداره، من و تو، عکس […]

  • واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت ارشاد مجوز هفت اجرای زنده گروه‌های موسیقی پاپ را برای اجرا در تالارهای مختلف صادر کرد.

    گروه موسیقی سعید مدرس روز سی ام دی ماه طی ساعت های ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران با اجرای قطعات چون عیبی نداره، من و تو، عکس تو و معجزه من میزبان علاقه مندان موسیقی است.

    گروه موسیقی مازیار فلاحی نیز چهاردهم دی ماه ساعت های ۱۸ و ۲۱:۳۰ با اجرای قطعاتی چون گل نازم، قلب یخی، عمق احساس و بانوی خیال در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برنامه خود را اجرا می کند.

    بابک جهانبخش دیگر خواننده موسیقی پاپ کشورمان نیز روزهای اول، دوم و سیزدهم بهمن ماه نیز در دونوبت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ با اجرای ۲۰ قطعه موسیقایی در سالن میلاد کنسرت های خود را اجرا می کند.

    گروه موسیقی شهرام شکوهی به سرپرستی و خوانندگی شهرام شکوهی هم روز سوم بهمن ساعت های ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه قطعات منتخب آلبوم های خود همچون مدارا، دردا، گل و خار و برو را برای طرفداران خود اجرا می کند.

    کامران رسول زاده شاعر، آهنگساز، خواننده و بازیگر تئاتر نیز که چندی پیش موفق به دریافت مجوز رسمی برای فعالیت های موسیقایی خود شده است روز دوازدهم بهمن ماه ساعت ۱۸:۳۰ در سالن میلاد قطعاتی از آثار خود مانند خلاصم کن، اسب زخمی و تهران را می خواند.

    گروه موسیقی بنیامین به سرپرستی و خوانندگی بنیامین بهادری نیز روزهای چهارم و پنجم بهمن ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه با اجرای بیش از ۵۰ قطعه موسیقایی و کارهای میزبان طرفدارانش است.

    گروه موسیقی «کلاویه» به سرپرستی آزاده حداد و خوانندگی علیرضا شیرین فرد نیز روزهای یازدهم و دوازدهم دی ماه ساعت ۱۹:۳۰ و ۲۲:۳۰ با اجرای ۱۲ قطعه میزبان دوستداران موسیقی است. البته طبق اعلام دفتر موسیقی مکان برگزاری این کنسرت مشخص نیست.

    https://musiceiranian.ir/?p=65879
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *