×
×

پست های بعضا عجیب خواننده ها در فضای مجازی!

  • کد نوشته: 65730
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲ام دی ۱۳۹۳
  • ۰
  • شبکه های مجازی این روزها برای چهره های هنری فراتر از یک محیط شخصی مجازی است و کارکرد این شبکه ها بیشتر برای آنها به عنوان یک رسانه ای مستقل و قوی عمل می کند. رسانه ای که هوادارانشان به واسطه آن از جزئیات دقیق فعالیت آنها با خبر می شوند. هر چند این فعالیت ها […]

  • شبکه های مجازی این روزها برای چهره های هنری فراتر از یک محیط شخصی مجازی است و کارکرد این شبکه ها بیشتر برای آنها به عنوان یک رسانه ای مستقل و قوی عمل می کند. رسانه ای که هوادارانشان به واسطه آن از جزئیات دقیق فعالیت آنها با خبر می شوند. هر چند این فعالیت ها گاهی در سطح «بادمجان پوست کندن» تقلیل می یابد!
    در ادامه تصاویری ببینید از هنرمندان که طی روزهای گذشته توسط خود آنها در شبکه های اجتماعی و صفحات رسمی اشان منتشر شده اند.
    حمید حامی تصویری ترسناک از خودش منتشر کرده است، احسان خواجه امیری با همراهی روزبه بمانی گشت و گذار و کوهنوردی اش را ثبت کرده و امید حاجیلی با فرزند تازه به دنیا آمده عماد طالب زاده یادگاری گرفته. محسن چاوشی هم با همکارش به یادگار عکسی ثبت کرده اند، سیروان خسروی شیفته شمایل این روزهایش است و مهدی یراحی سلفی تکراری آسانسور را منتشر کرده است. بنیامین نیز نگاره ای از دخترش «بارانا» را با دوستدارانش به اشتراک گذاشته و اما سعید عرب تصویری عجیب تر را در اینستاگرامش برای دوستدارانش منتشر کرده که قیافه غمگین این خواننده هنگام بادمجان پوست کندن را نشان می دهد!

    https://musiceiranian.ir/?p=65730
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *