×
×

کاور «بی قرار» امین حبیبی توسط هنرمند ایتالیایی

  • کد نوشته: 65702
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۶ام دی ۱۳۹۳
  • ۳ دیدگاه
  • قطعه «impaziente» یا «بی تاب» با صدای «Piero nicolini» منتشر شد. این اثر ایتالیایی از روی قطعه «بی قرار» امین حبیبی که در سال ۸۶ ارائه شده بود کاور شده است و در پوستر آن هم نام این موزیسین پاپ ایرانی به عنوان آهنگساز درج شده است. ترانه این قطعه اثری از یک هنرمند ایرانی […]

    کاور «بی قرار» امین حبیبی توسط هنرمند ایتالیایی
  • ۶۳۵۵۵۲۶۷۰۵۰۵۵۹۴۱۱۹قطعه «impaziente» یا «بی تاب» با صدای «Piero nicolini» منتشر شد. این اثر ایتالیایی از روی قطعه «بی قرار» امین حبیبی که در سال ۸۶ ارائه شده بود کاور شده است و در پوستر آن هم نام این موزیسین پاپ ایرانی به عنوان آهنگساز درج شده است.

    ترانه این قطعه اثری از یک هنرمند ایرانی – ایتالیایی به نام «فاراد بسطامی» است. «riccardo gnerucci» هم در بخش تنظیم و ضبط این اثر حضور داشته است. ضبط کار هم در «studio x recording» شهر «رم» انجام شده است. از سوی دیگر پیش از این برخی خوانندگان غیر ایرانی اقدام به بازخوانی قطعات پاپ فارسی کرده بودند اما آن‌ها صرفا‌‌ همان شعر را مجددا خوانده بودند.

    Piero nicolini با اجازه امین حبیبی نسبت به تولید و انتشار این اثر اقدام کرده است. همچنین زمزمه هایی مبنی بر همکاری های بیشتر خواننده آلبوم «وقتی به تو فکر می کنم» با همتای ایتالیایی خود شنیده می شود. این مساله هنوز به قطعیت نرسیده است اما ارتباط هر چه بیشتر موزیسین های داخلی با چهره های بین المللی می تواند به ایجاد تحول در بازار موسیقی پاپ کمک کند. بازاری که به اذعان اغلب مخاطبان و منتقدان، سالها است که در رکود به سر می برد.

    + دانلود

    https://musiceiranian.ir/?p=65702
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *