×
×

با «سیلوستر» اهل جمهوری چک که به دنبال زبان فارسی است

  • کد نوشته: 65587
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۹ام آذر ۱۳۹۳
  • ۳ دیدگاه
  • به همراه تعدادی از دوستانش ایران را برای تفریح انتخاب کرده‌ و با یک کوله‌پشتی از جمهوری چک به دل کویر ایران زده‌ و تصمیم گرفته‌ شب را زیر آسمان پرستاره بخوابد. بعد از آنکه به آهنگ «چرا رفتی» همایون شجریان گوش می‌کنند، می‌گویند: ‌«این سبک موسیقی با آن موسیقی که در کشورشان دنبال می‌کنند […]

  • کنسرت «چرا رفتی»

    چرا رفتی…

    به همراه تعدادی از دوستانش ایران را برای تفریح انتخاب کرده‌ و با یک کوله‌پشتی از جمهوری چک به دل کویر ایران زده‌ و تصمیم گرفته‌ شب را زیر آسمان پرستاره بخوابد.

    بعد از آنکه به آهنگ «چرا رفتی» همایون شجریان گوش می‌کنند، می‌گویند: ‌«این سبک موسیقی با آن موسیقی که در کشورشان دنبال می‌کنند متفاوت است و با آنکه پر از حس است، اما نمی‌توانند آن را بفهمند.»

    سیلوستر ۲۴ ساله اهل جمهوری چک است. او چهار سال قبل به ایران آمد و در طول اقامت سه هفته‌ای، حسابی خوش گذرانده است و تصمیم گرفته زبان فارسی را بیاموزد؛ بنابراین در موسسه لغت‌نامه دهخدا و مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی ثبت‌نام می‌کند تا بتواند درباره ایران بیشتر بداند. سیلوستر حالا یک سال است که در تهران زندگی می‌کند و درس می‌خواند.

    این پسر جوان می‌گوید: بیشتر کسانی که در موسسه دهخدا زبان فارسی می‌خوانند، اهل چین هستند و بیشتر به خاطر تجارت، زبان فارسی را یاد می‌گیرند؛ اما من تنها به خاطر علاقه‌ام این زبان را یاد می‌گیرم و ایران را خیلی دوست دارم.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=65587
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *