×
×

این قطعه را در ادامه دانلود کنید

  • کد نوشته: 65507
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۳۰ام آذر ۱۳۹۳
  • ۰
  • حسام صالح قطعه «یلدا» را در آخرین روز از سومین فصل سال منتشر کرد.

    این قطعه را در ادامه دانلود کنید
  • Hesam-Saleh-Yalda-300x300حسام صالح قطعه «یلدا» را در آخرین روز از سومین فصل سال منتشر کرد.

    ترانه این قطعه را «حسین جاوید» سروده و «ایلیا بیگی» آهنگسازی و تنظیم آن را عهده دار بوده است. ماکت ِ این قطعه پیش از این در برخی سایت ها با نام قطعه ای جدید از «احسان خواجه امیری» منتشر شده بود که واکنش های بسیاری را به دنبال داشت. صالح نیز با نوشتن یادداشتی بلافاصله پس از این اتفاق، واکنش نشان داد تا زوایای پنهان این قضیه کمی برای مخاطبان روشن شود. متن یادداشت وی بدین شرح است:

    ” یلدای امسال قرار بود برایم متفاوت باشد. قطعه ای به همین مناسبت آماده کرده بودم تا شب یلدا منتشر کنم ولی متأسفانه این قطعه چند روز زودتر در یک اقدامی عجیب لو رفت. آن هم نسخه کامل نشده و توسط کسانی که قرار بود در ابتدای راهم به من کمک کنند. وقتی دیدم این قطعه را به نام «احسان خواجه امیری» پخش کرده اند بیشتر ناراحت شدم. اینکه می خواستند مرا مقابل این خواننده محبوب و بزرگ قرار دهند برایم گران تمام می شود. من تازه در ابتدای کارم هستم و او چندین برابر من تجربه کاری دارد. با یک بار گوش کردن این قطعه کاملاً شنونده متوجه می شود که خواننده آن شخصی دیگر است. اما برخی از این به اصطلاح دوستان از شباهت جزئی صدایم به این خواننده با سابقه سوء استفاده کردند. قطعاً پیگیر این موضوع خواهم بود تا بفهمم چه کسانی قصد ضربه زدن به من را داشتند و تشکر میکنم از مهرشاد حیدری بابت همکاری هایش در این زمینه. در آخر این قطعه را پیشکشی ناقابل می کنم به تمام مردمان خوب سرزمینم … ”

    این خواننده جوان همچنین دو قطعه به نامهای «جاده» و «رویا» با آهنگسازی و تنظیم «پدرام کشتکار» و ترانه «مریم آزادی» و همچنین یک قطعه به نام «جزر و مد» با ترانه ای از «حسین جاوید» و آهنگسازی «احسان غیبی» نیز به زودی منتشر خواهد کرد.

    در ادامه می توانید این قطعه شنیدنی را دانلود و گوش نمایید.

    +دانلود

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=65507
       
    برچسب ها حسام صالح

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *