×
×

فرح یوسفی: همسرم روند بهبودی را طی می‌کند

  • کد نوشته: 65212
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۶ام آذر ۱۳۹۳
  • ۲ دیدگاه
  • پرویز کلانتری – هنرمند نقاش – که از یک هفته پیش در بیمارستان بستری شده، روند بهبودی را طی می‌کند. فرح یوسفی همسر این هنرمند، اظهار کرد: روز گذشته همسرم را به اتاق جراحی بردند و یک لوله در معده او کار گذاشتند تا بتواند از این طریق تغذیه کند. او همچنین گفت: پرویز کلانتری […]

    فرح یوسفی: همسرم روند بهبودی را طی می‌کند
  • پرویز کلانتری در جشن تولد استاد شجریان

    پرویز کلانتری در جشن تولد استاد شجریان

    پرویز کلانتری – هنرمند نقاش – که از یک هفته پیش در بیمارستان بستری شده، روند بهبودی را طی می‌کند.

    فرح یوسفی همسر این هنرمند، اظهار کرد: روز گذشته همسرم را به اتاق جراحی بردند و یک لوله در معده او کار گذاشتند تا بتواند از این طریق تغذیه کند.

    او همچنین گفت: پرویز کلانتری هنوز در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان بستری است و پزشکان تشخیص داده‌اند که وضعیت جسمانی‌اش برای انتقال به بخش مناسب نیست.

    وی افزود: از روند نگهداری و معالجه‌ی همسرم در بیمارستان بسیار راضی هستیم. در این یک هفته، که پرویز کلانتری در بیمارستان بستری شده، پزشکان و پرستاران همه‌ی تلاش خود را برای بهبود او به‌کار گرفته‌اند و امیدواریم با این رویه، حال همسرم هرچه زودتر بهتر شود.

    پرویز کلانتری، نقاش، نویسنده و روزنامه‌نگار از شامگاه روز سه‌شنبه،۱۸ آذرماه به‌دلیل سکته‌ی مغزی در قسمت آی‌سی‌یو بیمارستان ریتا بستری شده است. او متولد سال ۱۳۱۰ در زنجان و دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی هنرهای تجسمی است.

    https://musiceiranian.ir/?p=65212
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *