×
×

به یاد «منوچهر طاهرزاده»

  • کد نوشته: 64726
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۵ام آذر ۱۳۹۳
  • ۴ دیدگاه
  • دیروز چهاردهم آذرماه مصادف با یازدهمین سالگرد درگذشت «منوچهر طاهرزاده» بود. خواننده و ملودی ساز توانمند پاپ که سال ها در این عرصه مشغول به فعالیت بود و سرانجام در ۱۴ آذرماه ۱۳۸۲ بر اثر بیماری در سن ۵۱ سالگی در زادگاهش کرمانشاه درگذشت. طاهرزاده از اوایل نوجوانی موسیقی را آغاز کرد، وی در دهه […]

    به یاد «منوچهر طاهرزاده»
  • منوچهر طاهرزاده

    منوچهر طاهرزاده

    دیروز چهاردهم آذرماه مصادف با یازدهمین سالگرد درگذشت «منوچهر طاهرزاده» بود. خواننده و ملودی ساز توانمند پاپ که سال ها در این عرصه مشغول به فعالیت بود و سرانجام در ۱۴ آذرماه ۱۳۸۲ بر اثر بیماری در سن ۵۱ سالگی در زادگاهش کرمانشاه درگذشت.

    طاهرزاده از اوایل نوجوانی موسیقی را آغاز کرد، وی در دهه ۵۰ خورشیدی به صورت جدی تر وارد عرصه موسیقی پاپ شد و به عنوان خواننده و ملودی ساز در این عرصه مشغول به فعالیت گردید.

    طاهرزاده در دهه ۶۰ آثار متعددی را اجرا نمود و سپس در سال ۱۳۷۲ آلبوم سنتی «بیدلان» را با صدای خود منتشر ساخت.

    آلبوم «آخرین برگ» در سال ۱۳۷۸ اثر دیگر منوچهر طاهرزاده در مقام خواننده است که منتشر شد. تنظیم کننده این مجموعه محمدرضا چراغعلی بود، آخرین برگ یکی از بهترین آلبوم های پاپی است که تا کنون عرضه شده است. آخرین آلبوم طاهرزاده در سال ۱۳۸۰ با عنوان «آلونک» راهی بازار موسیقی کشور شد.

    این خواننده که از وی می توان به عنوان شاخص ترین خواننده پاپ غرب کشور نیز نام برد کنسرت هایی را نیز در سال های مختلف در برخی شهرهای کشور برگزار نمود.

    همچنین طاهرزاده در سال های فعالیت موسیقایی خود به عنوان ملودی ساز با برخی خواننده های نام آشنای داخل کشور و خارج نشین همکاری های متعددی داشت و در این زمینه نیز نام خود را مطرح ساخت.

    https://musiceiranian.ir/?p=64726
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *