×
×

«موسیقی پارس» در خبری مدعی شد:

  • کد نوشته: 64631
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۲ام آذر ۱۳۹۳
  • ۰
  • موسیقی پارس در خبری نوشت: اجرای کنسرت های اوایل دی ماه پس از دریافت مجوز از سوی دفتر موسیقی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنان در حاله ای از ابهام قرار دارد. بر اساس این گزارش و با پیگیری هایی که انجام شده، تمام مجوزهای لازمه برای این کنسرت ها ۲ هفته پیش از […]

    «موسیقی پارس» در خبری مدعی شد:
  • موسیقی پارس در خبری نوشت:

    asاجرای کنسرت های اوایل دی ماه پس از دریافت مجوز از سوی دفتر موسیقی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنان در حاله ای از ابهام قرار دارد.

    بر اساس این گزارش و با پیگیری هایی که انجام شده، تمام مجوزهای لازمه برای این کنسرت ها ۲ هفته پیش از سوی دفتر موسیقی صادر شده و برای امضای نهایی به اماکن تهران صادر شده است. همچنین پیگیریهای خبرنگار ما برای گفتگو با شرکتهای برگزار کننده کنسرت تا به این لحظه به جایی نرسیده است.

    با توجه با آنکه صدور مجوز از سوی اماکن طی دفعات گذشته کمتر از یک هفته انجام می شده است، اماکن تهران ضمن تایید این تاخیر در همین رابطه می گوید: هیچگونه مشکلی برای صدور مجوز این کنسرت ها وجود ندارد و در حال گذراندن مراحل اداری خود هستند که ممکن است این زمان کمی به طول بیانجامد.

    این در حالی است که طی سالهای گذشته اواسط ماه صفر، تبلیغات و بلیت فروشی کنسرتها آغاز می شده است.

    همچنان پیروز ارجمند رییس دفتر موسیقی درگفتگو با خبرنگار ما ضمن رد شایعه صادر نکردن مجوزها، گفت: امسال هم همانند سالهای پیشین به درخواستهای مجوز کنسرت در اسرع وقت رسیدگی کردیم و مجوز آنها را برای اجرا در دی ماه سال جاری صادر کردیم. این مجوزها را برای تایید نهایی به اماکن تهران فرستادیم.

    ارجمند در پاسخ به این سوال که احتمال دارد این کنسرت ها لغو شود نیز گفت: این احتمال بسیار پایین است و موضوع مهم این است که دفتر موسیقی مجوزها را صادر کرده و مابقی به عهده اماکن می باشد و ما در آن دخل و تصرفی نداریم.

    https://musiceiranian.ir/?p=64631
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *