×
×

فتحعلی اویسی: موسیقی برایم تفریح جدی است

  • کد نوشته: 64533
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۰ام آذر ۱۳۹۳
  • ۰
  • فتحعلی اویسی یکی از بازیگران قدیمی کشورمان که همواره در عرصه موسیقی فعالیت دارد گفت: موسیقی برایم تفریح جدی است.

    فتحعلی اویسی: موسیقی برایم تفریح جدی است
  • فتحعلی اویسی

    فتحعلی اویسی

    فتحعلی اویسی یکی از بازیگران قدیمی کشورمان که همواره در عرصه موسیقی فعالیت دارد گفت: موسیقی برایم تفریح جدی است.

    فتحعلی اویسی عنوان کرد موسیقی برای او تفریحی جدی است و گفت: «همیشه به موسیقی با نگاهی جدی نگاه می کردم و این مقوله از هنر برایم از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است. اگر این طور نبود طی سالهای گذشته فعالیتی در این زمینه نداشتم.»

    وی که تاکنون صدایش را در بعضی از تیتراژها شنیده ایم و همین اواخر نیز در فیلم سینمایی «چگونه میلیاردر شدم»نیز تیتراژخوانی کرده است، در پاسخ به اینکه موسیقی را از چه زمانی آغاز کرده است گفت : قبل از انقلاب ما همسایه کورش یغمایی و برادرانش بودیم و من هم موسیقی را از آن‌ها آموزش می دیدم . از همان موقع هم شروع به خواندن کردم.»

    این خواننده افزود: «زمانی که برای ادامه‌ تحصیل به آمریکا رفتم، یک دوره‌ حرفه‌ای صدا دیدم و استادانم در آن‌جا تشویقم می‌کردند که بخوانم و می گفتند تو استعدادش را داری و موفق خواهی شد. بعد از آن فرصتی شد که بتوانم خودم را امتحان کنم که بهترین موقعیت برایم فراهم شد و در تیتراژ پایانی یکی از سریال‌هایی که بازی می‌کردم، خواندم و حسابی هم گل کرد.»

    از این بازیگر- خواننده تاکنون آلبوم «خونه دل» را در همکاری با فرزندش امیرحسین اویسی شنیده ایم. وی همچنین روی تیتراژ سریال هایی چون باغچه مینو و کمربندها را ببندیم ترانه اجرا کرده است.

    اویسی در حالی پس از سال ها حضور در سینما و تلویزیون در سال های گذشته به خوانندگی روی آورده که حرفه اصلی پسرش خوانندگی است و کنسرت شان را هم به صورت مشترک برگزار کردند.

    https://musiceiranian.ir/?p=64533
       
    برچسب ها فتحعلی اویسی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *