×
×

جهت برنامه‌ریزی‌های صحنه‌ای ارکستر

  • کد نوشته: 6391
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۳ام دی ۱۳۸۹
  • ۲ دیدگاه
  • علی ترابی از حضور محسن رجب‌پور به عنوان مدیر اجرایی ارکستر ملی در زیر مجموعه شورای فنی ارکستر خبر داد. «علی ترابی» سرپرست دفتر موسیقی ارشاد در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی فارس گفت: ما برای انجام اجراهای صحنه‌ای ارکستر نیاز به یک فرد حرفه‌ای در این زمینه داشتیم که بتواند برنامه‌ریزی‌های لازمی را انجام دهد […]

  • علی ترابی از حضور محسن رجب‌پور به عنوان مدیر اجرایی ارکستر ملی در زیر مجموعه شورای فنی ارکستر خبر داد.

    «علی ترابی» سرپرست دفتر موسیقی ارشاد در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی فارس گفت: ما برای انجام اجراهای صحنه‌ای ارکستر نیاز به یک فرد حرفه‌ای در این زمینه داشتیم که بتواند برنامه‌ریزی‌های لازمی را انجام دهد بر این اساس محسن رجب‌پور را به عنوان مدیر امور اجرایی ارکستر انتخاب کردیم که ایشان تمامی کارهایش را زیر نظر شورای فنی انجام خواهد داد.
    وی ادامه داد: با توجه به اساسنامه ارکستر تمامی اقدامات مربوط به ارکستر از سوی شورای فنی تعیین و به سرانجام می‌رسد بر این اساس نیز کارهایی که قرار است آقای رجب‌پور انجام دهد از سوی شورا تعیین و ایشان تنها وظیفه رسیدگی به همان کارها را دارد.
    سرپرست دفتر موسیقی ارشاد در ادامه افزود: شورای فنی تصمیم می‌گیرد در چه مقطعی ارکستر چه کنسرتی ، چه قطعاتی و با چه رهبری را برگزار کند و آقای رجب‌پور نیز مسئولیت اجرایی این کارها را عهده‌دار خواهد بود.
    ترابی در خاتمه خاطر نشان کرد: در آینده موسسه ارکستر ملی راه‌اندازی و هیات امناء و هیات مدیره‌ای که اعضای آنها انتخاب شده‌اند کار خود را آغاز خواهند کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=6391
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *