×
×

حمیدرضا آذرنگ مطرح کرد

  • کد نوشته: 63838
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۷ام آبان ۱۳۹۳
  • ۰
  • حمیدرضا آذرنگ با ابراز تاسف از شیوه بازتاب و شایعاتی درباره خبر درگذشت بعضی از هنرمندان گفت: چه بر سرجامعه ما آمده است‌، که وقتی کسی بیمار می‌شود به سرعت مرگش را پیش‌بینی می‌کنیم و چرا این خبرها برای جامعه ما دل انگیز می‌شود؟! وی ادامه داد: انتشار این گونه اخبار باعث دلسردی هنرمندان می‌شود. متاسفانه […]

    حمیدرضا آذرنگ مطرح کرد
  • تشییع پیکر مرتضی پاشایی (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    تشییع پیکر مرتضی پاشایی (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    حمیدرضا آذرنگ با ابراز تاسف از شیوه بازتاب و شایعاتی درباره خبر درگذشت بعضی از هنرمندان گفت: چه بر سرجامعه ما آمده است‌، که وقتی کسی بیمار می‌شود به سرعت مرگش را پیش‌بینی می‌کنیم و چرا این خبرها برای جامعه ما دل انگیز می‌شود؟!

    وی ادامه داد: انتشار این گونه اخبار باعث دلسردی هنرمندان می‌شود. متاسفانه جامعه ما به سمتی می‌رود که اگر سایتی زودتر از دیگران خبر مرگ هنرمندی را منتشر کند،‌ گویی معتبرتر است. در حالی که ما باید زندگی و امید را به یکدیگر هدیه کنیم.

    آذرنگ که این روزها با بازی در نمایش «مرگ فروشنده» به کارگردانی نادر برهانی مرند روی صحنه است‌، اضافه کرد: بعد از درگذشت مرتضی پاشایی و مجید بهرامی‌، نادر برهانی مرند یک جراحی ساده قلب داشت که در شرایط امروز عمل پیچیده‌ای نیست، اما متاسفانه شنیدم یکی دو سایت خبرهای نادرستی درباره او منتشر کرده‌اند که همه این مسائل نشانگر نوعی وضعیت نامطلوب در جامعه ما است.

    وی اظهار تاسف کرد: این روزها سایه مرگ بر سر جامعه ما سایه انداخته است و همه را وحشت‌زده کرده است معلوم نیست مرگ این جوانان از کجا نازل می‌شود؟ معلوم نیست چه شرایطی به وجود می‌آید که شاهد این همه مرگ نابهنگام هستیم؟!

    ایشان خوستار رسیدگی مسئولان به این وضعیت شد و تاکید کرد: امیدوارم مسئولان و مقامات روزی پاسخگو باشند. در حالی که مردم ما مستحق شاد زیستن هستند و اگر خوشی به آنها می‌دهیم و یا شرایطی را برای شاد زیستن‌شان فراهم می‌کنیم، نباید بر سر آنها منت بگذاریم.

    آذرنگ در عین حال متذکر شد: مرگ وحشتناک نیست آنقدر دریچه زیبایی است که آدمی می‌تواند به خاطر عشق به آن زندگی بکند اما چه می‌شود که وحشت از آن باعث می‌شود آدم‌ها احساس زیبای زندگی را از دست بدهد و این گونه به درج اخباری بپردازد که خبر درست نیست بلکه شایعاتی درباره مرگ است؟!

    https://musiceiranian.ir/?p=63838
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *