×
×

اولین نمایش فیلم در جشنواره فجر

  • کد نوشته: 63733
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۷ام آبان ۱۳۹۳
  • ۰
  • هنریک ناجی آهنگساز سوئدی کار ساخت موسیقی «احتمال باران اسیدی» ساخته بهتاش صناعی ها را آغاز کرد تا این فیلم در جشنواره فیلم فجر امسال به نمایش در آید. اولین ساخته بلند سینمایی بهتاش صناعی ها هم اکنون در آخرین مراحل تدوین قرار دارد و به زودی صداگذاری آن آغاز خواهد شد. همچنین ساخت موسیقی […]

    اولین نمایش فیلم در جشنواره فجر
  • ۱۴-۸-۵-۱۱۳۵۴۰۰۱هنریک ناجی آهنگساز سوئدی کار ساخت موسیقی «احتمال باران اسیدی» ساخته بهتاش صناعی ها را آغاز کرد تا این فیلم در جشنواره فیلم فجر امسال به نمایش در آید.

    اولین ساخته بلند سینمایی بهتاش صناعی ها هم اکنون در آخرین مراحل تدوین قرار دارد و به زودی صداگذاری آن آغاز خواهد شد. همچنین ساخت موسیقی این فیلم هم توسط هنریک ناجی آهنگساز برجسته سوئدی که پیش از این به خاطر ساخت آلبومی به سبک موسیقی تلفیقی و با بهره از اشعار خیام در ایران شناخته شده، آغاز شده است.

    این آهنگساز همچنین در چندین سال پیش با همکاری گروهها و نوازندگان مطرح موسیقی ایران اقدام به برگزاری چندین کنسرت در ایران کرده که با استقبال کم نظیر علاقه مندان به موسیقی مواجه شده است. وی هم اکنون در تلویزیونهای مطرح کشورهای اروپای شمالی و اسکاندیناوی مشغول به آهنگسازی است.

    از ویژگی های بارز این آهنگساز میتوان به شناخت عمیق او از موسیقی شرقی به خصوص موسیقی و سازهای ایرانی اشاره کرد. همچنین در بخش ساخت موسیقی «احتمال باران اسیدی» هنریک ناجی با رضا آبایی نوازنده مطرح قیچک و مقیم کانادا همکاری می کند.

    شمس لنگرودی و مریم مقدم از بازیگران اصلی این فیلم هستند و از دیگر بازیگران «احتمال باران اسیدی» می‌توان به پوریا رحیمی، ارسلان عبدالهی، عیسی حسینی، حبیب پور سیفی، پروین ملکی، امان رحیمی، سینوهه دانشمند، حسن حسینیان، سام جابر انصاری، سعید پیامی پور، علی نادربیگی، نیلوفر سیاری، احمد ذبیحی و الهه بخشی اشاره کرد.

    همچنین کامبوزیا پرتوی به عنوان مشاور کارگردان و ایرج رامین‌فر به عنوان طراح صحنه و لباس در «احتمال باران اسیدی» حضور دارند.

    https://musiceiranian.ir/?p=63733
       
    برچسب ها هنریک ناجی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *