×
×

دفتر حافظ منافع ایران قصور در انتقال اجساد اعضای یلو داگز را رد کرد

  • کد نوشته: 63447
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۲ام آبان ۱۳۹۳
  • ۲ دیدگاه
  • دفتر حفاظت از منافع ایران در آمریکا قصور در زمینه انتقال اجساد قربانیان حادثه تیراندازی و قتل چند عضو گروه موسیقی یلو داگز را رد کرده است. به گزارش واحد مرکزی خبر، در پی گزارش بی‌بی‌سی فارسی، سرپرست دفتر حفاظت از منافع ایران در واشنگتن گفته است که “در مورد برادران سروش و آرش فرازمند […]

    دفتر حافظ منافع ایران قصور در انتقال اجساد اعضای یلو داگز را رد کرد
  • ۱۴۱۱۱۲۰۵۵۵۵۵_yellowdogs_640x360_na_nocreditدفتر حفاظت از منافع ایران در آمریکا قصور در زمینه انتقال اجساد قربانیان حادثه تیراندازی و قتل چند عضو گروه موسیقی یلو داگز را رد کرده است.

    به گزارش واحد مرکزی خبر، در پی گزارش بی‌بی‌سی فارسی، سرپرست دفتر حفاظت از منافع ایران در واشنگتن گفته است که “در مورد برادران سروش و آرش فرازمند یعنی مقتولان حادثه سال گذشته در بروکلین نیویورک، بستگان آنان با دفتر حفاظت از منافع کشورمان تماس گرفتند و پس از کسب اطلاعات از مقررات مربوط، در صدد تامین هزینه های انتقال اجساد برآمدند و در تماس بعدی اظهار داشتند که هزینه لازم را فراهم کرده اند.”

    در این بیانیه آمده است که دفتر حفاظت “با توجه به امکانات خود از جمله خط ویژه تلفن تماس با غسالخانه و فرآیند تایید مدارک مربوط به اجساد، در کمتر از بیست و چهار ساعات، اقدامات لازم برای کمک به انتقال اجساد نامبردگان را صورت داده است.”

    این بیانیه می افزاید در مورد انتقال جسد علی اکبر محمدی، که پس از ارتکاب قتل، خودکشی کرد، بستگان وی اعلام کردند که هزینه انتقال جسد او به ایران را متقبل می شوند و دفتر حفاظت “ترتیبی اتخاذ کرد تا جسد هرچه زودتر به تهران ارسال شود.”

    دفتر حفاظت ضمن اعلام اینکه طبق قانون، تامین هزینه انتقال جسد برعهده خانواده و بستگان فرد مقتول یا متوفی است، افزوده است که در مواردی که آنان به کمک های مالی نیازمند هستند، دفتر حفاظت “حتی الامکان از ارائه کمک های مالی دریغ نمی کند.”

    در گزارش بی بی سی که در آستانه سالگرد این واقعه منتشر شد، به نقل از مدیر یک موسسه کفن و دفن آمده بود که وی برای انتقال اجساد دو تن از مقتولان حادثه با دفتر حفاظت از منافع تماس گرفت و خواستار کمک مالی شد اما این درخواست مورد قبول قرار نگرفت. به گفته وی، بعدا دفتر حفاظت از منافع به او اطلاع داد که آماده تقبل هزینه انتقال جسد فرد قاتل است.

    یک سال پیش در شهر نیویورک آمریکا اعلام شد که یک ایرانی سه ایرانی دیگر را به ضرب گلوله کشته و دو برادر به نام‌های آرش و سروش فرازمند که از اعضای گروه موسیقی ‘یلو داگز’ (سگ‌های زرد) بودند، توسط یک ایرانی دیگر به نام علی اکبر رفیعی در نیویورک کشته شده‌اند.

    آقای رفیعی که خود عضو گروه موسیقی دیگری بود پس از تیراندازی به برادران فرازمند و علی اسکندریان، دوست آن دو، خود را نیز کشت.

    گروه یلو داگز هشت سال پیش در تهران تشکیل شد و با فیلم “کسی از گربه‌های ایرانی خبر ندارد” ساخته بهمن قبادی به شهرت رسید. این گروه در سال‌های اخیر در بروکلین نیویورک فعالیت داشت.

    گفته شده که علی اکبر رفیعی نیز پیش‌تر در یک گروه موسیقی راک به نام ‘فری کیز’ فعالیت داشت.

    https://musiceiranian.ir/?p=63447
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *