×
×

در اولین نشست رسمی حسین نوش‌آبادی صورت گرفت

  • کد نوشته: 63329
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۰ام آبان ۱۳۹۳
  • ۰
  • حسین نوش‌آبادی درباره سفر پرابهام و مخفیانه هیات فرهنگی ایران به آمریکا گفت: علیرغم مخالفت اسرائیلی‌ها برای حضور هیأت فرهنگی ایران، معاونت هنری در این نشست حضور پیدا کرد اما هیچ ملاقات رسمی یا غیررسمی با مقامات آمریکایی صورت نگرفته است.

  • فارس نوشت: حسین نوش‌آبادی درباره سفر پرابهام و مخفیانه هیات فرهنگی ایران به آمریکا گفت: علیرغم مخالفت اسرائیلی‌ها برای حضور هیأت فرهنگی ایران، معاونت هنری در این نشست حضور پیدا کرد اما هیچ ملاقات رسمی یا غیررسمی با مقامات آمریکایی صورت نگرفته است.

    صبح امروز اولین نشست رسمی حسین نوش‌آبادی سخنگوی جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل این وزارتخانه برگزار شد.

    سخنگوی وزارت ارشاد در پاسخ به فارس مبنی بر اینکه هنوز ابهامات در خصوص سفر علی مرادخانی و هیأت همراهش به آمریکا رفع نشده و هنوز سوالات بیشماری در خصوص این سفر وجود دارد، گفت: سفر معاونت هنری و هیات همراه توسط بخش غیردولتی انجام شد و از خاورمیانه هم کشورهایی مثل عمان و مصر در نشستی تحت عنوان سمینار فرهنگی و تجاری حضور داشتند.

    وی افزود: علیرغم مخالفت اسرائیلی‌ها برای حضور هیأت فرهنگی ایران، معاونت هنری در این نشست حضور پیدا کرد اما هیچ ملاقات رسمی یا غیر رسمی با مقامات آمریکایی صورت نگرفته است، این سفر را وزارت ارشاد سفری غیر رسمی و سیر دولتی می‌نامد.

    نوش‌آبادی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه علیرغم گفته‌های شما، ارکسترها هنوز بودجه‌ای را دریافت نکرده‌اند و فعالیت رسمی‌شان را آغاز نکرده‌اند، گفت: محدودیت‌های مالی زیادی در این زمینه وجود دارد اما در عین حال تشکیل ارکسترها در حال انجام است و امیدواریم به زودی این ارکسترها انجام شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=63329
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *