×
×

از امروز و به مدت ۱۶ جلسه شیمی درمانی

  • کد نوشته: 63246
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۹ام آبان ۱۳۹۳
  • ۰
  • پروین بهمنی پژوهشگر و خواننده موسیقی قشقایی که چندی پیش به دلیل مشکل«کنسر» تحت عمل جراحی قرار گرفته بود از ۱۹ آبان پروسه درمانی اش با آغاز شیمی درمانی ادامه پیدا خواهد کرد. پروین بهمنی بانوی هنرمند موسیقی نواحی، از امروز به مدت ۱۶ جلسه تحت شیمی درمانی قرار خواهد گرفت و در ادامه نیز […]

  • -بهمنی۱۳۸۸۹پروین بهمنی پژوهشگر و خواننده موسیقی قشقایی که چندی پیش به دلیل مشکل«کنسر» تحت عمل جراحی قرار گرفته بود از ۱۹ آبان پروسه درمانی اش با آغاز شیمی درمانی ادامه پیدا خواهد کرد.

    پروین بهمنی بانوی هنرمند موسیقی نواحی، از امروز به مدت ۱۶ جلسه تحت شیمی درمانی قرار خواهد گرفت و در ادامه نیز پزشکان برای ۳۲ جلسه رادیوتراپی در نظر گرفته اند.

    وی ۹ مهر امسال به دلیل بیماری سرطان سینه در بیمارستان ولیعصر(عج) تهران تحت عمل جراحی قرار گرفت که این عمل با موفقیت همراه بود.

    پروین بهمنی متولد ۱۳۲۷ است و طی چند دهه اخیر به عنوان هیئت مولف کتاب هایی چون«داستان ها و حکایت ها و افسانه های اقوام ترک»، «ایران ترکلر»، «جغرافیای محیط عاشقی ترکان ایران» و چند کتاب دیگر همکاری داشته است.

    این هنرمند همچنین آلبوم هایی چون «خدای من غریب»، «به یاد فرود»، «مجموعه نغمه های عاشقی قشقایی»، «آوازهای قشقایی» و چند آلبوم دیگر را منتشر کرده است.

    پروین بهمنی سال گذشته نیز در جریان برگزاری«فستیوال فرهنگ، ادبیات و موسیقی ترک‌زبانان جهان» که در قزاقستان برگزار شد به پاس زحمات فراوانی که طی چند دهه گذشته در عرصه فرهنگ انجام داده به عنوان«بانوی برگزیده فرهنگی ترک‌زبانان جهان» معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

    https://musiceiranian.ir/?p=63246
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *