×
×

وزیر ارشاد: این افراد، هنرمند و قربانی خشونت بودند و والدین این دو مقتول از افراد مورد تایید وزارت ارشاد و سینماگر بودند

  • کد نوشته: 63118
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۷ام آبان ۱۳۹۳
  • ۱ دیدگاه
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بار دیگر به موضوع دادن مجوز دفن در قطعه هنرمندان به اعضای کشته شده گروه موسیقی سگهای زرد، در برنامه شناسنامه پاسخ داد. علی جنتی درباره خبرساز شدن دادن مجوز دفن در قطعه هنرمندان به دو فردی که موسیقی زیرزمینی کار می‌کردند، گفت: بارها در این‌باره توضیح دادیم ولیکن برخی […]

  • shabnamnews2822614970770465وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بار دیگر به موضوع دادن مجوز دفن در قطعه هنرمندان به اعضای کشته شده گروه موسیقی سگهای زرد، در برنامه شناسنامه پاسخ داد.

    علی جنتی درباره خبرساز شدن دادن مجوز دفن در قطعه هنرمندان به دو فردی که موسیقی زیرزمینی کار می‌کردند، گفت: بارها در این‌باره توضیح دادیم ولیکن برخی همچنان بر حرف خود پافشاری می‌کنند. دو فرد این گروه برادر بودند که با فرد ثالثی گروه موسیقی تشکیل دادند و نام گروه را سگ‌های زرد گذاشتند؛ اختلافاتی با هم پیدا کردند و نفر ثالث به این دو نفر تیراندازی کرده بود و این دو برادر را کشته بود. بحث انتقال جنازه این دو به ایران مطرح شد. نهاد غیردولتی در خارج کشور تحت عنوان انجمن قربانیان خشونت هزینه حمل جنازه این افراد را پرداخت کرده بود و آن‌ها را به ایران آوردند. ما را متهم کردند که ۱۰۰ هزار دلار برای حمل این جنازه‌ها به ایران هزینه کرده‌ایم که ما از این امر بی‌خبر بودیم.

    او افزود: در دوران وزرای گذشته توافقی با شهرداری تهران شده بود مبنی بر این که قطعه‌ای به هنرمندان اختصاص داده شود؛ این که چه کسانی هنرمند شناخته می‌شود و باید در این قطعه دفن شود شورای شهر با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هماهنگ می‌کردند. این افراد را از وزارت ارشاد استعلام کردند. این افراد قربانی خشونت بودند و والدین این دو مقتول از افراد مورد تایید وزارت ارشاد و سینماگر بودند. اعلام شد می‌توانند در قطعه هنرمندان دفن شوند. دخالت دیگری در این داستان نداشتیم و باقی سخنان اتهامات نارواست.

    جنتی سپس در پاسخ به این‌که پس صدور مجوز دفن آن‌ها در قطعه هنرمندان بیشتر به خاطر پدر آن‌ها بود، اظهار کرد: خود این خانواده هنرمند بوده و این که داغدیده بودند، در نتیجه مجوز دفن این جنازه‌ها در قطعه هنرمندان صادر شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=63118
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *