×
×

در پی انتقاد برخی از نماینده‌های شعر و ترانه‌سرایی به شورای شعر و ترانه وزارت ارشاد؛

  • کد نوشته: 62857
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۹ام آبان ۱۳۹۳
  • ۰
  • روزنامه کیهان نوشت: یکی از مأموریت‌های جدید جریان شبه روشنفکری و غربگرا در فضای هنری کشورمان، خلق ترانه‌هایی با مضامین غیراخلاقی است. به گزارش خبرنگار کیهان، مضامینی چون خودکشی، طلاق، برهنگی و مسائل غیراخلاقی دیگر، به طور ویرانگر و افسارگسیخته‌ای وارد ترانه‌سرایی شاعران روشنفکرنما شده است. شاعرانی که اغلب با تمجید و تحسین برخی رسانه‌ها […]

  • روزنامه کیهان نوشت:

    یکی از مأموریت‌های جدید جریان شبه روشنفکری و غربگرا در فضای هنری کشورمان، خلق ترانه‌هایی با مضامین غیراخلاقی است.

    به گزارش خبرنگار کیهان، مضامینی چون خودکشی، طلاق، برهنگی و مسائل غیراخلاقی دیگر، به طور ویرانگر و افسارگسیخته‌ای وارد ترانه‌سرایی شاعران روشنفکرنما شده است. شاعرانی که اغلب با تمجید و تحسین برخی رسانه‌ها و روزنامه‌های به اصطلاح اصلاح‌طلب مواجه می‌شوند!

    البته ترانه‌های این طیف خاص از سوی شورای شعر و ترانه وزارت ارشاد مجوز نمی‌گیرند اما اغلب به آثار موسیقی زیرزمینی و غیرمجاز راه می‌یابند.

    نکته قابل توجه این است که اخیرا، برخی از نماینده‌های شعر و ترانه‌سرایی وابسته به جریان شبه روشنفکری، انتقادات شدیدی را به شورای شعر و ترانه وزارت ارشاد به واسطه حذف ترانه‌ها و واژه‌های غیراخلاقی روا داشته‌اند. انتقاداتی که با واکنش سعید بیابانکی، شاعر و ترانه‌سرا و عضو شورای شعر و ترانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روبه‌رو شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=62857
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *