×
×

یک کارشناس موسیقی:

  • کد نوشته: 62784
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۷ام آبان ۱۳۹۳
  • ۰
  • یک کارشناس موسیقی در استان خراسان جنوبی با بیان این‌که چشم‌انداز موسیقی در این استان بسیار روشن است، گفت: استان ما هم در بعد اپراتوری و هم در ابعاد دیگر، یکی از پراستعدادترین استان­‌ها در زمینه­‌ی موسیقی است. هادی محسن­‌زاده، به قدمت طولانی موسیقی سنتی در این استان اشاره و اظهار کرد: موسیقی سنتی با […]

  • یک کارشناس موسیقی در استان خراسان جنوبی با بیان این‌که چشم‌انداز موسیقی در این استان بسیار روشن است، گفت: استان ما هم در بعد اپراتوری و هم در ابعاد دیگر، یکی از پراستعدادترین استان­‌ها در زمینه­‌ی موسیقی است.

    هادی محسن­‌زاده، به قدمت طولانی موسیقی سنتی در این استان اشاره و اظهار کرد: موسیقی سنتی با چند دهه قدمت و موسیقی کلاسیک نیز با ۲۰ سال قدمت از جایگاه ویژه­‌ای در این استان برخوردار است. با توجه به این‌که به موسیقی پاپ در اواخر دهه ۸۰ و اوایل دهه ۹۰ به خوبی بها داده شد، چشم­‌انداز موسیقی در این استان بسیار روشن است.

    وی درباره‌ی جایگاه موسیقی بین دانشجویان، تصریح کرد: من در تمام سال­‌هایی که موسیقی کار کرده­‌ام، بیشترین ارتباط را با دانشجویان داشته­‌ام و به جرأت می‌توانم بگویم جایگاه موسیقی بین دانشجویان، رفیع است.

    محسن‌زاده با بیان این‌که هنرمندان زیادی در کسوت دانشجو به استان خراسان جنوبی می­‌آیند، گفت: من از مسوولان می‌خواهم تا با کانالیزه کردن آن‌ها به‌نحو احسن از استعدادهای‌شان استفاده کنند.

    این کارشناس موسیقی به لزوم تشکیل کانون‌های موسیقی در دانشگاه‌ها اشاره کرد و افزود: اهمیت موسیقی در زندگی روزمره ایجاب می‌کند که در همه‌ی اماکن، بخصوص اماکن آموزشی به این امر توجه کنند.

    او اظهار کرد: تحقیقات نشان می‌دهد که اگر موسیقی در دروس کودکان گنجانده شود، میزان خشونت و پرخاشگری در جوانان جامعه کم می‌شود.

    محسن‌زاده بر لزوم توجه به بحث موسیقی در دانشگاه‌ها و سایر مقاطع آموزشی تأکید کرد و گفت: وجود کانون‌های موسیقی در دانشگاه‌ها باعث پرورش استعدادهای دانشجویی می‌شود.

    او به برگزاری شب موسیقی در دانشگاه صنعتی بیرجند اشاره کرد و گفت: برگزاری این محافل در تقویت نخبگان موسیقی و ایجاد نشاط در دانشگاه می‌تواند موثر باشد.

    وی اظهار کرد: نباید اجازه داد که حواشی موجب دلسردی شود. بنابراین باید دانشجویان علاقه‌مند به موسیقی با پشتکار و جدیت این هنر اصیل را دنبال کنند.

    محسن‌زاده درباره‌ی سابقه­‌ی هنری‌اش توضیح داد: حدود ۲۳ سال است که در حوزه‌ی موسیقی کار می­‌کنم و در زمینه‌ی ساخت آهنگ، برنامه، ترانه‌سرایی و … با اداره‌ی فرهنگ و ارشاد استان، صداوسیمای استان و اداره‌ی آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی همکاری داشته­‌ام. در انجمن نمایش نیز به‌عنوان کارگردان و بازیگر فعالیت کرده‌ام.

    https://musiceiranian.ir/?p=62784
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *