×
×

با کسی مشکل نداشتم

  • کد نوشته: 62204
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۸ام مهر ۱۳۹۳
  • ۰
  • مدیر بخش بین الملل بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر با اشاره به اینکه در این دوره از جشنواره حضور نخواهد داشت رسیدگی به فعالیت های شخصی را مهم ترین دلیل کناره گیری اش اعلام کرد. رامین صدیقی  با بیان اینکه هیچ دلیل پنهانی برای حضور نداشتنش در بخش بین الملل جشنواره موسیقی […]

  • IMG13112267مدیر بخش بین الملل بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر با اشاره به اینکه در این دوره از جشنواره حضور نخواهد داشت رسیدگی به فعالیت های شخصی را مهم ترین دلیل کناره گیری اش اعلام کرد.

    رامین صدیقی  با بیان اینکه هیچ دلیل پنهانی برای حضور نداشتنش در بخش بین الملل جشنواره موسیقی فجر وجود ندارد، توضیح داد: من اواخر سال گذشته قبل از اینکه حتی دکتر ریاحی حکم دبیری سی امین دوره جشنواره را دریافت کند، اعلام کرده بود که در دوره بعدی جشنواره به دلیل مشغله های شخصی و فعالیتهایی که به مناسبت ۱۵ سالگی هرمس دارم حضوری به عنوان مدیر بخش بین الملل جشنواره نخواهم داشت.

    وی افزود: من نه با آقای ترابی به عنوان مدیر اجرایی جشنواره و نه با آقای ریاحی به عنوان دبیر این دوره از جشنواره نه تنها مشکلی نداشته و ندارم بلکه از آنها به خاطر اینکه در طول سه دوره گذشته فضایی خوبی در اختیارم گذاشتند بی نهایت سپاسگزارم اما باید بگویم که شغل من این نوع فعالیت نیست. من فقط در دوره کوتاهی به جمع دوستان اضافه شدم که بتوانم کمکی در جهت برگزاری با کیفیت بخش بین الملل جشنواره کنم چرا که تصورم این بود بخش بین الملل جشنواره باید با کیفیت تر از اینها برگزار شود.

    مدیر نشر هرمس بیان کرد: خوشبختانه حمایت کامل دبیر و دبیر اجرایی جشنواره موسیقی فجر طی سالهای گذشته باعث اتفاقات خوبی شد که نمود برجسته آن را در جشنواره موسیقی فجر سال گذشته مشاهده کردید و امروز کار به جایی رسیده که جشنواره موسیقی فجر در بخش بین الملل فقط به عنوان یک دعوت شونده حضور ندارد و حالا این گروه های خارجی هستند که خوشان متقاضی حضور در جشنواره هستند.

    مدیر بخش بین الملل بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در پایان صحبتهای خود تصریح کرد: حضور نداشتنم در دوره سی ام جشنواره موسیقی فجر به هیچ عنوان به منزله پایان همکاری من با جشنواره نیست و به طور حتم اگر سال آینده فرصتی برای کمک بود حتما حضور فعال تری در بخش بین الملل خواهم داشت ضمن اینکه در این دوره هم از هیچ کوششی برای کمک به دبیر جشنواره دریغ نخواهم کرد.

    دعوت از انور براهم عودنواز جهانی حوزه موسیقی و ولفرت بردروده نوازنده و آهنگساز جهانی از کشور هلند در بخش بین الملل جشنواره موسیقی فجر از جمله فعالیتهای شاخص صدیقی در زمان حضورش به عنوان مدیر بخش بین الملل جشنواره موسیقی فجر بوده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=62204
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *