×
×

عمرانلو در گفتگو با مهر:

  • کد نوشته: 6198
  • شادروان موسوي
  • سه شنبه, ۷ام دی ۱۳۸۹
  • ۰
  • سرپرست گروه آوازی تهران گفت : جشنواره موسیقی فجر به عنوان تنها رویداد فرهنگی در عرصه موسیقی پاسخگوی نیاز نسل جوان و علاقمند به این هنر در گونه های مختلف موسیقایی نیست. میلاد عمرانلو سرپرست گروه آوازی تهران ضمن بیان این مطلب در خصوص کم و کیف برگزاری بیست و ششمین جشنواره موسیقی فجر به […]

  • سرپرست گروه آوازی تهران گفت : جشنواره موسیقی فجر به عنوان تنها رویداد فرهنگی در عرصه موسیقی پاسخگوی نیاز نسل جوان و علاقمند به این هنر در گونه های مختلف موسیقایی نیست.

    میلاد عمرانلو سرپرست گروه آوازی تهران ضمن بیان این مطلب در خصوص کم و کیف برگزاری بیست و ششمین جشنواره موسیقی فجر به خبرنگار مهر، گفت : در بسیاری از بحث و نظرها به کرات عنوان می شود که جشنواره موسیقی فجر فرصت مناسبی برای حضور جوانان فعال در عرصه موسیقی است که این فرصت بی تردید غنیمت است؛ اما آنچه در این بحث ها نادیده گرفته می شود عدم توجه به ایجاد فرصت های دیگر غیر از جشنواره موسیقی فجر برای ارزیابی توانایی های نوزاندگان جوان است.

    وی در ادامه افزود : گروه آوازی تهران از جمله گروه هایی است که از زمان رقابتی شدن جشنواره موسیقی فجر در این رویداد فرهنگی شرکت کرده است و موفق به دریافت رتبه در بخش کرال بیست و چهارمین دوره از جشنواره موسیقی فجر شد اما نکته ای که از همان دوران مطرح شد ایجاد تغییرات زیرساختی در نحوه سیاست گذاری این جشنواره بود تا به لحاظ کیفی در سطح بالاتری قرار گیرد؛ ولی متاسفانه به نظر می رسد روند این تغییرات به کندی پیش می رود.

    سرپرست گروه آوازی تهران در پایان به برنامه های این گروه موسیقی اشاره کرد و گفت : در حال حاضر مشغول ضبط نخستین آلبوم این گروه آوازی هستیم که قرار است به زودی منتشر شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=6198
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *