×
×

در واپسین روزهای شهریور ماه سال جاری

  • کد نوشته: 60185
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۶ام شهریور ۱۳۹۳
  • ۰
  • بداهه نوازی گروه موسیقی «کهبد» با عنوان «کنسرت لحظه‌ها» به سرپرستی سپهر لاجوردی، در واپسین روزهای شهریور ماه سال جاری، در شهر اصفهان برگزار می‌گردد.

    در واپسین روزهای شهریور ماه سال جاری
  • کنسرت لحظه ها

    کنسرت لحظه ها

    موسیقی ایرانیان – حمیده موسوی: بداهه نوازی گروه موسیقی «کهبد» با عنوان «کنسرت لحظه‌ها» به سرپرستی سپهر لاجوردی، در واپسین روزهای شهریور ماه سال جاری، در شهر اصفهان برگزار می‌گردد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این کنسرت که در قالب یک سه نوازی و در فضایی بداهه به اجرا در می‌آید، ساعت ۲۰:۳۰  از تاریخ ۲۸ شهریور ماه، در هنرسرای خورشید اصفهان به روی صحنه خواهد رفت.

    سپهر لاجوردی (سرپرست گروه، نوازنده تار)، عیسی شکری (نوازنده دایره و بندیر) و محمدرضا نامدار‌پور (نوازنده سازهای کوبه‌ای) در این کنسرت، به عنوان اعضای  گروه موسیقی «کهبد» به هنرنمایی خواهند پرداخت.

    سپهر لاجوردی، از تهران، فارغ التحصیل موسیقی و هنرآموخته نزد اساتیدی همچون هوشنگ ظریف، زنده یاد محمد رضا لطفی و حسین علیزاده می‌باشد، وی در ارکسترهای موفقی چون «ارکس‌تر نو تهران، به رهبری علیرضا مشایخی»، «ارکس‌تر سازهای مضرابی، به رهبری حسین دهلوی»، «ارکس‌تر ملل، به رهبری پیمان سلطانی» و همچنین در کنسرت‌های متعدد داخل و خارج کشور همراه با گروه «مهراوه و خورشید، به سرپرستی مجید درخشانی» فعالیت داشته است. لاجوردی که به عنوان نوازنده و سولیست تار در آلبوم‌های «لحظه ناب» به آهنگسازی مجید درخشانی و «کتیبه» به آهنگسازی دکتر علی رادمان حضور داشته است در کنسرت «لحظه‌ها» به بداهه نوازی در آواز اصفهان و دستگاه نوا خواهد پرداخت.

    عیسی شکری از تبریز، هنرآموخته مکتب استاد محمود فرنام است و نوازندگی دایره در گروه کهبد را بر عهده دارد. در کارنامه هنری وی علاوه بر کسب مقام اول دایره نوازی در سال ۲۰۰۹ در باکو، همکاری با اساتیدی چون استاد فقید محمد رضا لطفی نیز به چشم می‌خورد.

    محمد رضا نامدارپور نیز که از نوازندگان جوان دف و سازهای کوبه‌ای اصفهان و سرپرست گروه دف نوازی «هیوا» ست در کنسرت «لحظه‌ها» به نوازندگی سازهای کوبه‌ای من جمله دمام، کوزه، کاخن و… خواهد پرداخت. وی اخیراً با برخی نوازندگان گروهش به همکاری با گروه موسیقی «فروزان» به سرپرستی سیاوش عبدی و خوانندگی استاد بیژن کامکار پرداخته که ما حصل این همکاری انتشار یک آلبوم تصویری و برگزاری کنسرت در زمستان آینده خواهد بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=60185
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *