×
×

با حضوراعضای هیئت مدیره سابق

  • کد نوشته: 5937
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۹ام آذر ۱۳۸۹
  • ۱ دیدگاه
  • مجمع عمومی نوبت دوم کانون خوانندگان سنتی خانه موسیقی عصر دیروز برگزار شد و بعد از رای گیری اعضای هیئت مدیره جدید این کانون انتخاب شدند. به گزارش خبرنگار مهر در این مجمع عمومی که امروز ۲۸ آذرماه با حضوراعضای هیئت مدیره سابق و دیگراعضای این کانون در محل خانه هنرمندان برگزار شد ابتدا هیئت مدیره […]

  • مجمع عمومی نوبت دوم کانون خوانندگان سنتی خانه موسیقی عصر دیروز برگزار شد و بعد از رای گیری اعضای هیئت مدیره جدید این کانون انتخاب شدند.

    به گزارش خبرنگار مهر در این مجمع عمومی که امروز ۲۸ آذرماه با حضوراعضای هیئت مدیره سابق و دیگراعضای این کانون در محل خانه هنرمندان برگزار شد ابتدا هیئت مدیره و بازرس گزارشی از عملکرد دو سال گذشته این کانون ارائه دادند و در ادامه با استعفای جمعی اعضای این هیئت مدیره، انتخابات برگزارشد.

    در ادامه این جلسه هیئت رئیسه از بین حضارانتخاب شدند و سپس نامزدها به معرفی خود پرداختند و سپس رای گیری به عمل آمد.

    در این مجمع پس پایان انتخابات و شمارش آرا به ترتیب هنگامه اخوان،نصرالله ناصح پور،حمیدرضا نوربخش،مظفر شفیعی وقاسم رفعتی به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره انتخاب شدند.

    فاضل چمشیدی و حسام الدین سراج به عنوان اعضای علی البدل این کانون انتخاب شدند.

    همچنین فاطمه مقدم به عنوان بازرس این کانون انتخاب شد.مجمع عمومی بعدی این نهاد فردا ۲۹ آذرماه که به کانون مدرسان اختصاص دارد از ساعت ۱۴ در محل خانه موسیقی برگزار می شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=5937
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *