×
×

به آهنگسازی هوشنگ فراهانی

  • کد نوشته: 5925
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۸ام آذر ۱۳۸۹
  • ۰
  • آلبوم موسیقی «باده نوشین»به آهنگسازی هوشنگ فراهانی و آواز سالار عقیلی و اجرای گروه موسیقی چکاد در بازار موسیقی منتشر ‌شد. به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، در این اثر که توسط مؤسسه صوتی و تصویری سروش منتشر شده ، چهار تصنیف با اشعاری از مولوی، سعدی، حافظ و هوشنگ فراهانی، به همراه چند ساز و […]

  • آلبوم موسیقی «باده نوشین»به آهنگسازی هوشنگ فراهانی و آواز سالار عقیلی و اجرای گروه موسیقی چکاد در بازار موسیقی منتشر ‌شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، در این اثر که توسط مؤسسه صوتی و تصویری سروش منتشر شده ، چهار تصنیف با اشعاری از مولوی، سعدی، حافظ و هوشنگ فراهانی، به همراه چند ساز و آواز در دستگاه سه‌گاه به چشم می‌خورد.که قطعات این آلبوم پیش از این در قالب کنسرت‌هایی به مناسبت بزرگداشت شمس تبریزی در شهر خوی و چند کشور توسط گروه موسیقی چکاد به اجرا در آمده است.
    بنابراین گزارش، آهنگساز در این اثر با استفاده از سبک‌ها و شیوه‌های تصنیف‌سازی در ایران، نگاه تازه‌ای به این شیوه از ساخت تصنیف، داشته است.
    در آلبوم «باده نوشین» نوازندگانی چون حسن ناهید و فردین لاهورپور:نی، علیرضا جواهری:سنتور، هوشنگ فراهانی:تار ، بم‌تار و سه‌تار، سینا جهان‌آبادی و مانی بلوری:کمانچه و قیچک، غلامرضا میرزاخانی:تنبک، افشین خلج :دف، وحید رستگاری و یعقوب نوروزی :بربط همراه با آواز سالار عقیلی به اجرا پرداخته‌اند.
    به گزارش فارس، گروه موسیقی چکاد به زودی آلبوم موسیقی «فردای دگر» را با آهنگسازی هوشنگ فراهانی و آواز سینا سرلک منتشر خواهد کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=5925
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *