×
×

تک‌گویی برای یک تماشاگر

  • کد نوشته: 58959
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۹ام شهریور ۱۳۹۳
  • ۰
  • سامان احتشامی نوازنده و آهنگساز به جمع بازیگران تازه ترین پروژه نمایشی محمد رحمانیان بعد از پایان اجرای «ترانه های محلی» پیوست. این نوازنده و آهنگساز درباره همکاری مجددش با رحمانیان ولی این بار در قالب یکی از بازیگران نمایش وی گفت: «تک گویی برای یک تماشاگر» عنوان تازه ترین اثر نمایشی محمد رحمانیان است […]

  • IMG11342411سامان احتشامی نوازنده و آهنگساز به جمع بازیگران تازه ترین پروژه نمایشی محمد رحمانیان بعد از پایان اجرای «ترانه های محلی» پیوست.

    این نوازنده و آهنگساز درباره همکاری مجددش با رحمانیان ولی این بار در قالب یکی از بازیگران نمایش وی گفت: «تک گویی برای یک تماشاگر» عنوان تازه ترین اثر نمایشی محمد رحمانیان است که متن بر اساس رمانی اثر استیون کینگ و نمایشنامه «غروب روزهای پاییز» نوشته فردریش دورنمات نوشته شده و قرار است از اوایل مهرماه در فرهنگسرای نیاوران میزبان علاقه مندان باشد.

    وی ادامه داد: این افتخار را دارم که بعد از تجربه خوبی که در نمایش «ترانه های قدیمی» داشتم این بار به عنوان آهنگساز و بازیگر در کنار هنرمندانی چون مهتاب نصیرپور، هومن برق نورد، اشکان خطیبی، علی سرابی، سها سناجو، پرستو رحمانیان حضور داشته باشم.

    احتشامی درباره حضور خود به عنوان بازیگر در این اثر نمایشی توضیح داد: من پیش از این نیز در نمایش «ترانه های قدیمی» به عنوان نوازنده حضور داشتم و این بار هم طبق تفکراتی که محمد رحمانیان به عنوان نویسنده و کارگردان داشت تصمیم بر این شد که علاوه بر آهنگسازی، دیالوگ هایی را هم در نمایش داشته باشم که اعلام جزییات آن را به روزهای آینده واگذار می کنم.

    این آهنگساز درباره تجربه همکاری با رحمانیان گفت: به هر ترتیب همکاری با محمد رحمانیان همواره برای من جالب توجه بوده و همین که این بار توانستم در کنار آهنگسازی، بازیگری را نیز تجربه کنم برای من اتفاق ارزشمندی است که امیدوارم مخاطبان نیز از آن راضی باشند.

    سامان احتشامی به تازگی در کنسرت عبدالحسین مختاباد به عنوان نوازنده دو قطعه موسیقایی در کنار این خواننده حضور داشت.

    محمد رحمانیان نیز جمعه هفتم شهریور ماه اجرای نمایش «ترانه های محلی » را در تالار اصلی به پایان برد.

    https://musiceiranian.ir/?p=58959
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *