×
×

آهنگسازان این آلبوم ،آهنگسازان آن طرفی هستند

  • کد نوشته: 5810
  • شادروان موسوي
  • دوشنبه, ۲۲ام آذر ۱۳۸۹
  • ۰
  • وی در این باره به لی لا رضایی، خبرنگار موسیقی فرهنگخانه گفت:شرایط برای من اصلا شرایط خوبی نیست.به همین دلیل ترجیح می دهم به جای اینکه وقتم را برای آلبوم و انتشارآن در ایران بگذارم ، به انتشار آن درخارج از ایران اقدام کنم. وی در ادامه گفت: چندی پیش،قرار شد در شهر شیراز کنسرت […]

  • وی در این باره به لی لا رضایی، خبرنگار موسیقی فرهنگخانه گفت:شرایط برای من اصلا شرایط خوبی نیست.به همین دلیل ترجیح می دهم به جای اینکه وقتم را برای آلبوم و انتشارآن در ایران بگذارم ، به انتشار آن درخارج از ایران اقدام کنم.
    وی در ادامه گفت: چندی پیش،قرار شد در شهر شیراز کنسرت بدهم که متاسفانه به دلایلی امکانش فراهم نشد.وقتی دوستانی که پی گیر ماجرا شدند، متوجه شدیم که با نام حسین زمان مشکل دارند و نه با کنسرت و کنسرت گذاری!
    شرایط کنسرت برایم فراهم شود، اما عملا چنین چیزی امکانپذیر نخواهد بود،چرا که با ماه محرم مصادف شدیم.
    زمان خاطرنشان کرد: اگر آقایان اجازه بدهند، حتما می توانم کنسرت برگزار کنم. فعلا که منتظریم.
    وی که هم اکنون آلبومی را در دست انتشار دارد،درخصوص این آلبوم گفت: برای این آلبوم یک کار را تا کنون ساخته و آماده کرده ام.ترانه این قطعه را عبدالجبار کاکایی سروده است.از آنجایی که مطمئنم این آلبوم مجوز نمی گیرد، قرار است آن را در خارج از ایران منتشر کنم.
    چون آهنگسازان این آلبوم ،آهنگسازان آن طرفی هستند، موفق به دریافت مجوز آن نخواهم شد.
    اینکه با آهنگسازان ایرانی کار نمی کنم، دلیلی ندارد جز اینکه با همه این دوستان تا کنون کار کرده ام.حتی اگر مجبور شوم این آلبوم را بدون مجوز منتشر کنم؛ این کار را خواهم کرد.
    به گفته این خواننده آلبوم فوق که سبکی پاپ دارد، و ترانه هایی با مضامین اعتراضی و دارد، هم اکنون مرحله ساخت خود را طی می کند.وی ادامه داد: تمام قصدم این است که این آلبوم کاری متفاوت باشد.فعلا صحبتهایی با آهنگسازانی که دوست دارم با آنها کار کنم، صحبت هایی کرده ام اما هنوز به قطعیت نهایی نرسیده ام.
    عنوان این آلبوم هنوز مشخص نشده است اما یکی از قطعات آن که آماده است،خندیدی و دنیا برام…نام دارد که ترانه ای از کاکایی را، امیر قدیانی آهنگسازی کرده است.
    گفتنی است که تهیه کنندگی آن را خود حسین زمان به عهده دارد و این آلبوم را برای انتشار در سال آینده آماده می کند.

    https://musiceiranian.ir/?p=5810
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *