×
×

امیرحسین مدرس پاسخ داد؛

  • کد نوشته: 54449
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۳ام خرداد ۱۳۹۳
  • ۱ دیدگاه
  • امیرحسین مدرس از احتمال ساخت نماهنگ «نوسفر ۲» خبر داد. امیرحسین مدرس درخصوص نماهنگ «نوسفر» اظهار کرد: آن کار برای فعالیت ۱۰۰ روزه اول دولت ساخته شد که خوشبختانه با استقبال خوب مخاطبان نیز روبه‌رو شد. وی افزود: شخص دکتر روحانی درخصوص این نماهنگ به من گفتند که این نماهنگ یک نوع یادآوری به من […]

  • امیرحسین مدرس از احتمال ساخت نماهنگ «نوسفر ۲» خبر داد.

    امیرحسین مدرس درخصوص نماهنگ «نوسفر» اظهار کرد: آن کار برای فعالیت ۱۰۰ روزه اول دولت ساخته شد که خوشبختانه با استقبال خوب مخاطبان نیز روبه‌رو شد.

    وی افزود: شخص دکتر روحانی درخصوص این نماهنگ به من گفتند که این نماهنگ یک نوع یادآوری به من است تا قول‌ و قرارهای خود با خدا و مردم را فراموش نکنم و هرگاه این نماهنگ را مجدداً نگاه کنم به یاد این قول و قرارها خواهم افتاد.

    این بازیگر و مجری برجسته درخصوص احتمال ساخت نماهنگ «نوسفر ۲» اظهار کرد: این قالب، قالب مناسبی است که برای همه شعبه‌های موجود در جامعه قابل اجراست چه آسیب‌ها و چه موفقیت‌ها و پیروزی‌ها.

    مدرس با بیان این مطلب که قالب این نماهنگ ظرفیت و بستر قابل توجهی است که می‌تواند در حوزه‌های مختلف صوتی و تصویری ادامه پیدا کند، گفت: این گونه نماهنگ‌ها به زبان روز سخن می‌گویند و همه اقشار مختلف جامعه می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند.

    خواننده نماهنگ «نوسفر» اظهار کرد: اتفاقی که در این نماهنگ افتاد این بود که ارتباط خوبی بین هنرمندان و دولت به وجود آمد و اتفاقی را رقم زد که باعث شد تمام مردم بتوانند با آن به فهم مشترک برسند و این مساله از یک فرد بی‌سواد تا بالاترین فرهیختگان جامعه را شامل می‌شود.

    این بازیگر و مجری برجسته تصریح کرد: در صورت اینکه حمایت خوبی از هنرمندان صورت بگیرد این آمادگی در جامعه هنری وجود دارد که اینگونه حرکات را ادامه دهد و نتایج خوبی را برای جامعه به ثمر بیاورد.

    وی درخصوص فعالیت‌های سینمایی و تلویزیونی خود نیز گفت: در حال حاضر مشغول کار بر روی دو تله‌فیلم هستم که در صورت توافق با صداوسیما آنها را اجرایی خواهیم کرد.

    مدرس درخصوص موضوع این دو تله‌فیلم نیز اظهار کرد: هر دوی این دو تله‌فیلم به موضوعات اجتماعی می‌پردازند و یکی از آسیب‌های اجتماعی را نقد و بررسی می‌کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=54449
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *