×
×

مدیر موسسه فرهنگی – هنری ایران گام

  • کد نوشته: 5403
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۸ام آذر ۱۳۸۹
  • ۳ دیدگاه
  • مدیر موسسه فرهنگی – هنری  ایران گام تصریح کرد: در شرایط فعلی اگر هرچه زودتر برای تاسیس فروشگاه های فرهنگی – هنری و به ویژه تخصصی موسیقی  تلاشی انجام نشود، دیگرشأن و منزلتی برای موسیقی و موسیقی دان باقی نمی ماند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران، «حسین خانی»  در گفت و گو خبرنگار […]

  • مدیر موسسه فرهنگی – هنری  ایران گام تصریح کرد: در شرایط فعلی اگر هرچه زودتر برای تاسیس فروشگاه های فرهنگی – هنری و به ویژه تخصصی موسیقی  تلاشی انجام نشود، دیگرشأن و منزلتی برای موسیقی و موسیقی دان باقی نمی ماند.
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران، «حسین خانی»  در گفت و گو خبرنگار «نای» گفت: ما به عنوان یکی از اصلی ترین مراکز پخش سی دی های موسیقی در کشور، با پخش سوپرمارکتی شدیدا مخالفیم.
    وی درپاسخ به این سوال که پس چرا خودتان از متولیان این امر هستید، گفت: ما این کار را نمی کنیم  بلکه تعدادی از شرکت های جدید التاسیس هستند که اسما شرکتند اما رسما تنها تعدادی پیک موتوری و به اصطلاح وِزیتور دارند و به اسم ما محصولاتمان را به سوپرمارکت ها و حتی دستفروش های خیابان می دهند و این نه تنها به حیثیت شرکت صدمه می زند بلکه با حیثیت ، آبرو و شأن هنرمند نیز بازی می کند.
    مدیر موسسه فرهنگی هنری ایران گام با بیان این نکته  که البته ما خودمان نیز به دلیل پایین بودن هزینه ها و کمبود فروشگاه های معتبر موسیقی، چندین بار سی دی هایی را در سوپرمارکت ها  پخش کرده ایم، گفت: وقتی فضا و فروشگاه های درست و تخصصی ای در کشور برای ارائه و فروش موسیقی وجود ندارد؛ طبیعی است که باید به هر جایی که مناسب این کارنیست هم قانع شد.
    حسین خانی با بیان این که  ما خودمان هم به این موضوع اعتقاد داریم  که بی تردید سوپرمارکت جای فروش موسیقی نیست، گفت: وقتی جای دیگری وجود ندارد چه می توان کرد، مجبوریم  محصولات موسیقی را در جایی عرضه کنیم که فروشنده آن تفاوت سی دی موسیقی را با دستمال و شامپو نمی داند.
    وی ادامه داد: در شرایط فعلی اگر هرچه زودتر برای تاسیس فروشگاه های فرهنگی – هنری و به ویژه تخصصی موسیقی  تلاشی انجام نشود، دیگرشان و منزلتی برای موسیقی و موسیقی دان باقی نمی ماند.
    وی در پاسخ به این سوال که پخش موسیقی با شکل پاکتی و غیر حرفه ای توهین به شأن هنرمند نیست، گفت: وقتی ما به عنوان یکی از مهم ترین پخش کننده موسیقی در ایران، تنها به دلیل پایین آوردن هزینه و فرار از ورشکستگی،  مجبوریم یک آلبوم موسیقی مهم را که گاهی اثر موزیسین های نامدار ایران (در عرصه بین المللی) است را در یک پاکت بسیار محقر توزیع کنیم، درحالی که خود به این موضوع ایمان داریم که موسیقی یک اثر هنری است نه یک کالای مصرفی که یک بار شینیده شده ، سپس دور انداخته شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=5403
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *