×
×

در مراسم پایانی جایزه ایرج بسطامی؛

  • کد نوشته: 5398
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۷ام آذر ۱۳۸۹
  • ۰
  • نادر گلچین(خواننده ترانه‌های جاودانه) در تالار وحدت و در مراسمی که به مناسبت برپایی مراسم پایانی جایزه سال ایرج بسطامی برپامی‌گردد، سخنرانی خواهد کرد و به تشریح نقش خانواده و رسانه بویژه رادیو در تشویق و پیشرفت خوانندگان در گذشته و حال می‌پردازد. به گزارش ستاد خبری اولین دوره جایزه سال زنده یاد بسطامی، در […]

  • نادر گلچین(خواننده ترانه‌های جاودانه) در تالار وحدت و در مراسمی که به مناسبت برپایی مراسم پایانی جایزه سال ایرج بسطامی برپامی‌گردد، سخنرانی خواهد کرد و به تشریح نقش خانواده و رسانه بویژه رادیو در تشویق و پیشرفت خوانندگان در گذشته و حال می‌پردازد.
    به گزارش ستاد خبری اولین دوره جایزه سال زنده یاد بسطامی، در این مراسم که با حضور بسیاری از هنرمندان، ‌پیشکسوتان عرصه موسیقی و تعدادی از شرکت‌کنندگان در این جایزه آوازی برگزار می‌شود، ‌حاضرین بخش‌هایی از صدای منتخبین در اولین دوره جایزه سال زنده یاد بسطامی را خواهند شنید و همین طور نمایشگاهی از تصاویر و مشخصات شرکت‌کنندگان در بخش جنبی این مراسم برپاست.
    این جایزه آوازی، اولین واقعه فرهنگی بعداز آزمون باربد در دهه ۵۰ است که به معرفی صداهای برتر در بین جوانان ایرانی می‌پردازد. مراسم پایانی معرفی برترین خوانندگان جوان ایرانی روز دوشنبه، ۸ آذر ماه، در تالار وحدت، از ساعت ۵ تا ۷ بعد از ظهر به همت بنیاد زنده یاد ایرج بسطامی برگزار می‌گردد.

    https://musiceiranian.ir/?p=5398
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *