×
×

نخستین کنسرت «محسن یاحقی» در سالن اریکه ایرانیان برگزار شد؛

  • کد نوشته: 53890
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۴ام اردیبهشت ۱۳۹۳
  • ۰
  • کنسرت «محسن یاحقی» در سالن اریکه ایرانیان برگزار شد. این اولین کنسرت یاحقی در تهران و پس از انتشار آلبوم «گِله» بود و این خواننده بالاخره توانست عاشقانه‌هایش را به همت «میثاق تدین» و «عزیزالله بلوری» در تهران روی استیج ببرد. پیش از ورود یاحقی به روی استیج، نوازندگان روی صحنه آمدند و قطعه‌ی بی‌کلامی […]

  • 42_15کنسرت «محسن یاحقی» در سالن اریکه ایرانیان برگزار شد. این اولین کنسرت یاحقی در تهران و پس از انتشار آلبوم «گِله» بود و این خواننده بالاخره توانست عاشقانه‌هایش را به همت «میثاق تدین» و «عزیزالله بلوری» در تهران روی استیج ببرد.

    پیش از ورود یاحقی به روی استیج، نوازندگان روی صحنه آمدند و قطعه‌ی بی‌کلامی نواختند. سپس قطعه «دیوونه بازی» به عنوان نخستین قطعه نواخته شد. محسن یاحقی بعد از اجرای این قطعه به خوش و بش و خوش آمدگویی به حضار پرداخت و آن شب را «شبی خاص» نامید و از اینکه پس از سالها کار و اجرا در شهرهای مختلف توانسته در تهران روی صحنه برود، اظهار خوشحالی کرد. وی سپس از «میثاق تدین» به عنوان تهیه کننده و یک دوست نزدیک که زحمات زیادی کشید سپاسگزاری کرد. همچنین یاحقی از «عزیزالله بلوری» که پا به پای تهیه کننده بود و به ویژه برای این کنسرت زحمت کشید قدردانی نمود.

    یاحقی کنسرت را با اجرای قطعات «تو همونی»، «بغض عشق»، «خیال خوب» و «می‌فهممت» ادامه داد.

    خواننده آلبوم «گِله» در کنسرتش از زنده‌ یاد استاد «محمدرضا لطفی» به عنوان کسی که افتخار همشهری بودنش را داشته و زنده یاد استاد «ایرج قادری» به عنوان «بزرگ سینمای ایران که امشب دومین سالگرد فوتش است» یاد کرد.

    «حواسم هست حواست نیست»، «جنون»، «من و تو»، «آروم آروم»، «تو رو دوست دارم»، «گِله» و «به من برگردون»، قطعات بعدی این کنسرت بودند.

    یاحقی پیش از اجرای قطعه «به من برگردون» در جملاتی گفت: «سه سال پیش اتفاق تلخی برایم افتاد که روی من خیلی اثر گذاشت. از دست دادن مادرم برای من غم سنگینی بود؛ چون رابطه‌ی ما یک رابطه‌ی مادر و فرزندی ساده نبود. چند هفته بعد از آن این قطعه را خواندم و همان یکبار اجرا شد». سپس با احساسی عمیق و با اشک «به من برگردون» را اجرا کرد و آن را به همه مادران تقدیم کرد.حضار پس از این قطعه، ایستاده یاحقی را تشویق کردند.

    «روزبه پهلوانی نژاد» نوازنده درامز و سرپرست ارکستر، «بابک میرکریمی» نوازنده گیتار الکتریک، «محسن حسن نیا» نوازنده ساکسُفون و کلارینت، «همایون خلیلی» نوازنده گیتار بیس، «مهران مریخ» و «مجتبی اسدپور» نوازندگان کیبورد، «رادین یوسفیان» و «حسین کیا» نوازندگان پرکاشن، اعضای ارکستر کنسرت محسن یاحقی بودند که در این کنسرت وی را همراهی کردند.

    مهندس «مسعود شفقی» مخترع برتر جهان در سال ۲۰۱۳، «محسن رجب پور»، «امید زندگانی»، «کوروش معصومی»، «احمد ایراندوست»، «مهدی صفایی»، «مجید عباسی»، «ترانه مکرم» و «بهاره مکرم» از جمله میهمانان کنسرت محسن یاحقی بودند.

    «گِله»، «تو رو دوست دارم» و«می‌فهممت» از جمله قطعاتی بودند که با همخوانی و استقبال گرم مردم همراه بود. علاوه بر این، قطعه شش و هشت جدید «اشتباه کردم»، آخرین قطعه اجرا شده در این کنسرت بود که مورد پسند حضار قرار گرفت و به درخواست جمعیت دوباره اجرا شد.

    «آرش بهمنی» کارگردانی هنری این برنامه را به عهده داشت. همچنین یاحقی در این کنسرت از «سعید سال افزون» نیز به خاطر همراهی‌هایش سپاسگزاری کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=53890
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *