×
×

بیانیه چارتار درباره لغو اجرای شهر اهواز

  • کد نوشته: 53770
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۲ام اردیبهشت ۱۳۹۳
  • ۰
  • کنسرت گروه «چارتار» در شهر اهواز لغو شد. این کنسرت قرار بود طی روزهای ۱۸ و اردیبهشت ماه برگزار شود و بلیت های فروشی برنامه هم آغاز شده بود. به دلیل عدم اطلاع رسانی صحیح از سوی برگزارکنندگان کنسرت مخاطبان گروه چارتار در روز اجرا با سردرگمی و درهای بسته سالن رو به رو شدند. […]

  • 51533_197_0کنسرت گروه «چارتار» در شهر اهواز لغو شد. این کنسرت قرار بود طی روزهای ۱۸ و اردیبهشت ماه برگزار شود و بلیت های فروشی برنامه هم آغاز شده بود. به دلیل عدم اطلاع رسانی صحیح از سوی برگزارکنندگان کنسرت مخاطبان گروه چارتار در روز اجرا با سردرگمی و درهای بسته سالن رو به رو شدند. «محمدحسین مقدس تفرشی» به عنوان تهیه کننده گروه چارتار، بیانیه ای منتشر کرده که در آن به تشریح دلایل لغو کنسرت اهواز پرداخته است. متن این بیانیه را در ادامه می خوانید:

    «من به عنوان تهیه کننده و مدیر گروه «چارتار» از هواداران این گروه بابت لغو کنسرت اهواز عذرخواهی می کنم. به دلیل عدم رعایت سیکل اداری جهت اخذ مجوز این برنامه و عدم دریافت تاییدیه دفتر موسیقی و حراست دفتر موسیقی تهران توسط مجری اهوازی کنسرت، گروه به اجبار از اجرای این کنسرت سر باز زد. زیرا روی صحنه رفتن گروه در شرایطی که مجوز نهایی این برنامه توسط دفتر موسیقی صادر نشده است عملا غیر قانونی تلقی می شد. از آنجایی که گروه چارتار تمام فعالیت های خودش از ابتدا تا امروز را کاملا قانونی و طبق چارچوب موازین دفتر موسیقی و واحد حراست انجام داده است، بی شک وارد اجرای غیرقانونی نمی شد. این برنامه از سوی دفتر موسیقی تهران لغو و کنسرت برگزار نشد.

    ضمنا ما از آقای دکتر ارجمند و حراست دفتر موسیقی بابت حمایت مبنی بر عدم اجرای این برنامه توسط گروه، تشکر می کنیم. این راهنمایی را نسبت به ما داشتند و در شرایطی که فشارهای زیادی بابت برگزاری برنامه وارد شده بود از گروه پشتیبانی کردند. اعضای گروه با دلگرمی که از سوی دفتر موسیقی و حراست داشت به روی صحنه نرفت. این قول را به هواداران عزیز اهوازی می دهیم که در موقعیت مناسب و با رعایت تمامی مراحل اخذ مجوز اجراهای صحنه ای با آنها دیدار داشته باشیم. با توجه به صحبتی که من با آقای دکتر ارجمند داشتم. شرکت مدیر برنامه که در این راستا مقصر تلقی می شد از سوی دفتر موسیقی مکلف به جبران خسارات مادی و معنوی گروه و هوادارانی شده است که نسبت به تهیه بلیت اقدام کرده بودند. دفتر موسیقی هم نسبت به عودت وجوه دریافتی از محل فروش بلیت ها نظارت خواهد داشت».

    https://musiceiranian.ir/?p=53770
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *