×
×

مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد پاسخ داد:

  • کد نوشته: 53766
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۲ام اردیبهشت ۱۳۹۳
  • ۰
  • به دنبال انتشار برخی اخبار از سوی یکی از روزنامه های تندروی داخلی در روز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت درباره پشت پرده سیاسی دعوت از یک خواننده داخلی، برنامه موسیقی وی در تورنتو تعطیل شد. یکی از روزنامه های تندرو در گزارشی ضمن انتشار برخی جزئیات از پشت پرده کنسرت «علی لهراسبی» در تورنتو، برخی عوامل […]

  • 8588101417270973804573769238به دنبال انتشار برخی اخبار از سوی یکی از روزنامه های تندروی داخلی در روز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت درباره پشت پرده سیاسی دعوت از یک خواننده داخلی، برنامه موسیقی وی در تورنتو تعطیل شد.

    یکی از روزنامه های تندرو در گزارشی ضمن انتشار برخی جزئیات از پشت پرده کنسرت «علی لهراسبی» در تورنتو، برخی عوامل و مقاصد سیاسی را در راس برگزاری این برنامه دانست و این در حالی ست که برگزار کننده این برنامه در جوابیه ای که در اختیار «موسیقی ما» قرار داد، از مقاصد خیریه و انسان دوستانه این برنامه ارگانی خبر داده بود و مستندهایی را نیز در این زمینه ارائه کرده بود.

    با گذشت دو روز از این جنجالهای خبری در فضای رسانه ای کشور، مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد در گفتگو با «موسیقی ما» توضیحاتی را در این باره ارائه داد.

    «پیروز ارجمند» درباره دلایل لغو این برنامه گفت: «هیچ مجوز و هیچ نوع استعلامی از سوی آقای لهراسبی در این مورد از مجموعه دفتر موسیقی و زیر مجموعه هایش صورت نگرفته و فقط چند ساعت قبل از شروع برنامه با من تماس گرفته شد و من نیز همه سعی ام را برای لغو نشدن این اجرا انجام دادم. ولی متاسفانه ما زمان کافی برای بررسی هایمان نداشتیم و تحقیقاتمان در این زمینه در همان چند ساعت نیز چندان مثبت نبود.»

    وی در ادامه افزود: «این خطائی بوده که از سوی تهیه کننده برنامه صورت گرفته و بدون هماهنگی با ما این کار انجام شد و بنابراین شاهد لغو این برنامه بودیم.»

    https://musiceiranian.ir/?p=53766
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *