×
×

جوابیه یک موسسه خیریه به یک روزنامه تند رو: اجرای «علی لهراسبی» در کانادا یک برنامه کاملا خیریه بود

  • کد نوشته: 53633
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۱ام اردیبهشت ۱۳۹۳
  • ۰
  • کیهان نوشت: به دنبال افشاگری روزنامه کیهان در روز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت درباره پشت پرده سیاسی دعوت از یک خواننده داخلی، برنامه موسیقی وی در تورنتو تعطیل شد. هفته گذشته «ع.ل» خواننده داخلی به دعوت یک برنامه‌گذار موسیقی وارد تورنتو شد. اگرچه برنامه‌گذار عنوان کرده بود عایدی این برنامه نصیب مؤسسه محک می‌شود اما شنیده‌ها از […]

  • کیهان نوشت: به دنبال افشاگری روزنامه کیهان در روز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت درباره پشت پرده سیاسی دعوت از یک خواننده داخلی، برنامه موسیقی وی در تورنتو تعطیل شد.

    هفته گذشته «ع.ل» خواننده داخلی به دعوت یک برنامه‌گذار موسیقی وارد تورنتو شد.

    اگرچه برنامه‌گذار عنوان کرده بود عایدی این برنامه نصیب مؤسسه محک می‌شود اما شنیده‌ها از پشت صحنه سیاسی برنامه یاد شده حکایت داشت. ناشیگری برنامه‌گذاران، تبلیغ برنامه موسیقی یاد شده از شبکه رادیویی جوان (واشنگتن) بود که متعلق به عنصری ضد انقلاب و مواجب‌بگیر از پادوها و واسطه‌های کنگره آمریکا نظیر داریوش اقبالی (معتاد فراری) است! چندی است که افراد و مؤسساتی مرموز و سیاسی، خوانندگان و هنرمندان داخلی را با هدف «جذب» به خارج از کشور می‌کشانند.

    ****

    موسیقی ما نوشت: موسسه خیریه «VIPPASS» با انتشار جوابیه ای که در اختیار «موسیقی ما» قرار گرفته است، نسبت به انتشار برخی اخبار درباره اجرای خیریه «علی لهراسبی» در کانادا واکنش نشان داد.

    در روزهای گذشته یکی از روزنامه های تندروی داخلی با انتشار خبر اجرای «علی لهراسبی» در کانادا با همکاری تعدادی از چهره های سیاسی خارج از کشور و همکاری برخی عناصر ضد انقلاب، باعث شد که مسئولین برگزاری این برنامه واکنش نشان دهند و توضیحاتی را در این باره ارائه دهند.

    در جوابیه ارسالی آمده:

    «به اطلاع می رساند شرکت «وی آی پی پس» کانادا، برگزار کننده برنامه های ارگانی و خصوصی به نفع سازمانها و بنیادهای خیریه می باشد که در برنامه اخیر خود از «علی لهراسبی» دعوت به عمل آورده که در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه در برنامه ارگانی خود با حضور سیصد نفر از مهمانان و دوستداران آقای لهراسبی، به نفع موسسه خیریه محک اجرای برنامه کنند. قابل ذکر است که با توجه به مطالب عنوان شده از سوی یک رسانه داخلی ایران در خصوص برنامه فوق، خود را موظف می دانیم اعلام نماییم مطلب عنوان شده در این رسانه از سوی این شرکت تکذیب می گردد و اسامی یاد شده مطابق اسنادی که قابل ارائه می باشد، هیچگونه فعالیتی در اجرای این برنامه نداشته و ندارند و همچنین تبلیغاتی از طرف این شرکت به شبکه های تلویزیونی و رادیویی صورت نگرفته.
    بار دیگر تاکید می کنیم این برنامه ارگانی ست و به هیچ وجه جنبه تبلیغاتی و کنسرتی ندارد و محل برگزاری در فضایی سربسته در یک سالن همایش می باشد که کلیه شئونات و ضوابط با چهارچوب تعیین شده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران میباشد. و همچنین خاطر نشان می گردد تمامی منفعت مالی این برنامه هدیه ای از طرف مهمانان ما که حداکثر سیصد نفر می باشند به موسسه خیریه کودکان سرطانی محک اهدا می گردد. امیدواریم بتوانیم یاورانی باشیم برای رساندن نور و سلامتی به کودکان تحت پوشش محک. در آخر از شما عزیززان خواهش می کنیم ما را در به انجام رسیدن چنین هدفی یاری کنید.

    با سپاس
    فریبا خدارحم »

    https://musiceiranian.ir/?p=53633
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *