×
×

یادداشت طنز از رضا ساکی

  • کد نوشته: 53632
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۱ام اردیبهشت ۱۳۹۳
  • ۵ دیدگاه
  • یادداشت طنز از رضا ساکی: خبر خیلی زود در همه رسانه‌ها منتشر شده است. خبر درباره هجوم لباس شخصی‌ها به کنسرت یک خواننده در یزد است. معاون فرهنگی ارشاد یزد هم خبر داده است که در پیامکی از آقای خواننده به دلیل اجرای آهنگ «همراه شو عزیز» به عنوان خواننده فتنه ۸۸ یاد شده و نیز […]

  • یادداشت طنز از رضا ساکی: خبر خیلی زود در همه رسانه‌ها منتشر شده است. خبر درباره هجوم لباس شخصی‌ها به کنسرت یک خواننده در یزد است. معاون فرهنگی ارشاد یزد هم خبر داده است که در پیامکی از آقای خواننده به دلیل اجرای آهنگ «همراه شو عزیز» به عنوان خواننده فتنه ۸۸ یاد شده و نیز افشاگری شده است که او با یک خواننده زن بی‌حجاب در سوئد اجرا داشته است.

    در همین ارتباط چند نکته را به عرض می‌رسانیم و امیدواریم از این به بعد به نیروهای متهعد القابی مثل خودسر داده نشود. آنها خودسر نیستند، بلکه دلواپسان فرهنگی هستند.

    یک: در فیلمی که از این اقدام فرهنگی دوستان دلواپس یزدی منتشر شده است، مجری کنسرت می‌گوید که قدم شاگرد ارشد استاد شجریان را به یزد گرامی می‌داریم. آیا واقعا شما باشید کنسرت شاگرد ارشد شجریان معلوم‌الحال را بر هم نمی‌زنید؟ اصلا چرا ارشاد به شاگرد ارشد شجریان مجوز اجرا می‌دهد؟ آقای تاج حتا اگر شاگرد غیرارشد شجریان هم نباشد نباید به راحتی بتواند کنسرت بدهد و کنسرت‌هایش باید همراه با ناراحتی باشد. واقعا اگر شاگرد ارشد شجریان بودن جرم نیست، پس چیست؟

    دو: واقعا چرا آقای تاج «همراه شو عزیز» را خوانده است؟ خواندن «همراه شو عزیز» دست‌کمی از اقدام مسلحانه علیه امنیت ملی ندارد چه قبل از سال ۸۸ و چه بعد از سال ۸۸.

    سه: چرا یک خواننده باید برود سوئد و با یک خواننده زن بی‌حجاب در سوئد بخواند؟ نگویید او این کار را نکرده و آن زن همخوانی کرده است و بی‌حجاب نبوده است. تاج پنج جرم را با هم انجام داده است. هم سوئد رفته است، هم خوانده است، هم با یک هم‌خوان زن خوانده است، هم با یک زن هم‌خوان بی‌حجاب خوانده است و هم اجرا کرده است. آیا چنین کسی مستحق اعدام نیست؟

    چهار: واقعا چرا ایشان بعد از این همه سال هنوز فامیلی‌اش را عوض نکرده است. چرا در حالی که پل تاج به پل ستارخان و باشگاه تاج به باشگاه استقلال تبدیل شده است، اصرار بر فامیلی تاج چه مفهوم و پیامی دارد؟ جز این که طرف طاغوتی است؟

    پنج: آقای «ت» که ما از بردن نام کامل فامیل ایشان ابا داریم گفته‌اند: «مگر نه این است که وقتی یک برنامه با مجوز قانونی اجرا می‌شود، طبیعتاً به پلیس نیز خبر داده می‌شود و وظیفه پلیس حفاظت از امنیت آن است؟ مگر نه این است که پلیس موظف است با جرایم مشهود مقابله کند؟» البته حرف‌های ایشان درست است ولی نکته در این‌جاست که جرم مشهودی اتفاق نیافتاده است. شما جرم مشهود را به من نشان بده!

    شش: بچه‌ها مچکریم.

    هفت: امیدوارم همه مطربان بدانند یزد جای مطربی کردن نیست.

    باقی بقای‌تان!

    https://musiceiranian.ir/?p=53632
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *