×
×

در پاسخ به گلایه های بهزاد عبدی

  • کد نوشته: 5336
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۶ام آذر ۱۳۸۹
  • ۱ دیدگاه
  • بهروز غریب‌پور،کارگردان اپرای عاشورا به گله‌مندی بهزاد عبدی به دلیل حذف نام وی از برخی کاتولگ‌ها و بروشورهای تبلیغاتی اپراهای عاشورا و مولانا پاسخ داد و آن را غیرعمدی دانست. غریب‌پور در گفتگو با خبرنگار ایلنا، حذف نام بهزاد عبدی در برخی از کاتالوگ‌ها و بروشورهای تبلیغاتی را غیرعمدی عنوان کرد و گفت: در سفر […]

  • بهروز غریب‌پور،کارگردان اپرای عاشورا به گله‌مندی بهزاد عبدی به دلیل حذف نام وی از برخی کاتولگ‌ها و بروشورهای تبلیغاتی اپراهای عاشورا و مولانا پاسخ داد و آن را غیرعمدی دانست.
    غریب‌پور در گفتگو با خبرنگار ایلنا، حذف نام بهزاد عبدی در برخی از کاتالوگ‌ها و بروشورهای تبلیغاتی را غیرعمدی عنوان کرد و گفت: در سفر به دبی که به دعوت مجله سون و با اسپانسری دانشگاه آزاد و دانشگاه پیام‌نور برگزار شد‏، نه تنها اسم عبدی بلکه بسیاری از بازی‌دهنده‌ها حذف شده بود.
    وی با اشاره به اینکه این رویداد با اعتراض وی به‌عنوان کارگردان اثر مواجه شد، افزود: در راستای همین اعتراض؛ توانستیم صفحات داخلی کاتالوگ را تصحیح کنیم اما برای صفحه اصلی نتوانستیم کاری انجام دهیم. همچینن در مجله‌ی سون یا در گفتگوها و مصاحبه‌هایی که من داشته‌ام؛ همواره نام بهزاد عبدی به حق و به اسم آهنگساز آمده است و من به صراحت از آهنگسازی ایشان تعریف کرده‌ام.
    غریب‌پور در ادمه و درتوضیح بخشی از نامه‌ی عبدی مبنی بر اینکه وی در اجرای گرجستان نیز اسم آهنگساز را حذف کرده است، خاطرنشان کرد: در سفر گرجستان؛ کار عاشورا یا مولانا اجرا نشده است بلکه اثر رستم و سهراب به آهنگسازی لوریس چکناواریان اجرا شده است که اتفاقا اسم ایشان از من پررنگ‌تر درج شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=5336
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *