×
×

افق تشکیل کانون خوانندگان پاپ مشخص نیست

  • کد نوشته: 53332
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۶ام اردیبهشت ۱۳۹۳
  • ۰
  • شهرام شکوهی با اشاره به این مطلب که حضور خوانندگان در خانه موسیقی برای تشکیل کانون خوانندگان پاپ کم رنگ بود، گفت:متاسفانه از تشکیل این کانون استقبالی نشده بود. شهرام شکوهی خواننده پاپ کشورمان در گفت و گو باخبرنگار فرهنگی پانا با اشاره به اتفاقات و حواشی برگزاری کانون خوانندگان پاپ؛ گفت : شاید بدبینی […]

  • شهرام شکوهی با اشاره به این مطلب که حضور خوانندگان در خانه موسیقی برای تشکیل کانون خوانندگان پاپ کم رنگ بود، گفت:متاسفانه از تشکیل این کانون استقبالی نشده بود.

    شهرام شکوهی خواننده پاپ کشورمان در گفت و گو باخبرنگار فرهنگی پانا با اشاره به اتفاقات و حواشی برگزاری کانون خوانندگان پاپ؛ گفت : شاید بدبینی هایی که بین خوانندگان پاپ کشورمان نسبت به ایجاد کانون خوانندگان پاپ وجود دارد دلیل عدم حضورخوانندگان در این فراخوان بود.

    وی در ادامه سخنانش افزود: در این فراخوان می بایست ابتدا افق تشکیل کانون خوانندگان مشخص می شد تا خوانندگان این پایگاه را پایگاه حمایتی قوی برای خود می دانستند.

    شکوهی با اشاره به این مطلب که هدف تشکیل مجمع باید مشخص می شد؛ تصریح کرد: باید هدف تشکیل این مجمع برای خوانندگان مشخص می شد تا آنهاحس نکنند که از کارهایشان استفاده تبلیغاتی شده است .

    وی در پایان سخنانش از تشکیل مجمع در دو هفته اینده نیز خبرداد.

    یادآورمی شود: نخستین گردهمایی برای تاسیس این کانون روز سه شنبه ۱۶ اردیبهشت در محل خانه موسیقی برگزار شد و فقط شهرام شکوهی و شهاب رمضانی ازجمله خوانندگانی که اجرای کنسرت داشتند در این مجمع حضور داشتند.

    https://musiceiranian.ir/?p=53332
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *