×
×

آراسب احمدیان: اثر زخمه‌های عاشقانه این هنرمند گرانقدر بر تار و تارک موسیقی ایران، جاودان خواهد ماند

  • کد نوشته: 53094
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۴ام اردیبهشت ۱۳۹۳
  • ۱ دیدگاه
  • آراسب احمدیان، مدیر عامل موسسه خیریه محک در پیامی ضایعه درگذشت استاد محمدرضا لطفی را به خانواده وی، هنرمندان و هنردوستان ایران و همچنین خانواده بزرگ محک تسلیت گفت. «یاد و جایگاه استاد محمدرضا لطفی که بزرگ‌ترین سرمایه زندگی یعنی عمر را صرف بالیدن هنر فاخر این مرز و بوم کرد، گرامی باد. اینجانب از […]

  • آراسب احمدیان، مدیر عامل موسسه خیریه محک در پیامی ضایعه درگذشت استاد محمدرضا لطفی را به خانواده وی، هنرمندان و هنردوستان ایران و همچنین خانواده بزرگ محک تسلیت گفت.

    «یاد و جایگاه استاد محمدرضا لطفی که بزرگ‌ترین سرمایه زندگی یعنی عمر را صرف بالیدن هنر فاخر این مرز و بوم کرد، گرامی باد.

    اینجانب از طرف موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان محک فقدان این هنرمند فرهیخته را به جامعه هنرمندان و هنردوستان تسلیت عرض نموده و باور دارم که اثر زخمه‌های عاشقانه این هنرمند گرانقدر بر تار و تارک موسیقی ایران، جاودان خواهد ماند.

    جانمایه هنر زیبایی و زیبایی شناسی است و ما در محک هر روز زیبایی را در عشق و مشارکت همراهانی که دغدغه‌های انسانی و کمک به همنوع را در روزمرگی‌های زندگی فراموش نمی‌کنند، مشاهده می‌کنیم.

     محک ضمن ادای احترام به مقام تمامی هنرمندان این آب و خاک، قدردان حضور همیشگی ایشان برای حمایت از کودکان مبتلا به سرطان در طول ۲۳ سال فعالیت این موسسه است. بهره‌مندی از حمایت و همراهی بزرگترین اساتید حوزه هنر، فرهنگ و ادب ایران زمین همواره از افتخارات اعضای خانواده بزرگ محک بوده است و این سازمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد محمدرضا لطفی آرزومند گسترش هر روز هنر، مهر، نوع‌دوستی و زیبایی در جای جای این آب و خاک است.»

    آراسب احمدیان

    مدیر عامل موسسه خیریه

     حمایت از کودکان مبتلا به سرطان محک

    https://musiceiranian.ir/?p=53094
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *