×
×

رئیس ارشاد اسلامی آمل:

  • کد نوشته: 5304
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۵ام آذر ۱۳۸۹
  • ۱ دیدگاه
  • رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل گفت: کنسرت احسان خواجه امیری که قرار بود در آمل برگزار شود به دلیل کوتاهی و عدم مدیریت تهیه‌کننده برنامه و شرکت برگزارکننده و عدم همکاهنگی لازم قبل از اجرا لغو شد. به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد […]

  • رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل گفت: کنسرت احسان خواجه امیری که قرار بود در آمل برگزار شود به دلیل کوتاهی و عدم مدیریت تهیه‌کننده برنامه و شرکت برگزارکننده و عدم همکاهنگی لازم قبل از اجرا لغو شد.

    به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل، حسین جوادی بیان داشت: در لغو کنسرت احسان خواجه امیری هیچ‌یک از عوامل سیاسی، امنیتی و انتظامی دخیل نبوده است.
    وی تاکید کرد: کنسرت احسان خواجه امیری که قرار بود در آمل برگزار شود به دلیل کوتاهی و عدم مدیریت تهیه‌کننده برنامه مذکور و شرکت برگزار کننده و عدم همکاهنگی لازم قبل از اجرا لغو شد.
    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل گفت: این برنامه از ابتدا با اصرار و خواهش مکرر مسئولان برنامه مذکور در طی مسیری غیرعادی شکل گرفت و مراحل صدور مجوز با روندی غیرطبیعی و با تعجیلی غیرمنطقی ادامه یافت.
    جوادی با اشاره به اینکه در مقدمات این کنسرت تخلفات عدیده‌ای از جانب متقاضیان برگزاری صورت گرفت، گفت‌: با این وجود سعی کردیم به هر نحو که شده کنسرت برگزار شود و تخلفات را بعد رسیدگی کنیم حتی برای اطمینان از حضور خواجه امیری در آمل شخصا پیگیر شدم که در پاسخ گفتند ایشان از ساعت ۱۱ صبح حرکت کردند و در مسیر آمل هستند و ما تدابیر لازم را برای انجام برنامه‌ای سالم و بدون مشکل اندیشیدیم.
    جوادی افزود: بنده هرگز به راحتی اجازه نمی‌دادم تا این کنسرت لغو شود و مطمئنا ناهماهنگی‌هایی به وجود آمده بود تا این اتفاق رخ داد و مسلما لغو کنسرت خسارت بیشتری از برگزاری آن به دنبال داشت.
    وی اضافه کرد: گروه مذکور با تاخیر فراوان آن هم روز اجرای کنسرت مجوز را گرفت و مجوز صادره برای کنسرت فوق‌الذکر زیر ۵۰۰ نفر بوده که بر اساس اطلاعات به دست آمده مسئولان کنسرت بیش از ۳ هزار بلیط پیش فروش کردند.
    جوادی گفت: از سالی که خدمتگزار همشهریان آملی هستم تاکنون چنین جریانی رخ نداده بود در سال ۸۷ در آمل بیش از ۲۶ کنسرت برگزار شد که هیچکدام حاشیه و حادثه‌ای نداشت.
    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل گفت‌: مخاطبان کنسرت‌ها در آمل بسیار فهیم و با درک درست از هنر هستند و ما برگزاری برنامه‌ها را مدیون آنها هستیم.
    جوادی در پایان از صبر و پدیرش مراجعان به محل برگزاری کنسرت که با درک منطقی از محل به خانه‌هایشان مراجعت کردند، تشکر کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=5304
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *