×
×

طی پیامی

  • کد نوشته: 52990
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۲ام اردیبهشت ۱۳۹۳
  • ۷ دیدگاه
  • محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان باصدور پیامی درگذشت محمدرضا لطفی هنرمند کشورمان را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است: بسم‌الله الرحمن الرحیم انالله‌واناالیه‌راجعون خبر درگذشت استاد محمدرضا لطفی پس از یک دوره نقاهت کوتاه و البته سخت موجب تاثر فراوان شد. او هنرمند متعهد و استاد مسلم موسیقی بود که روحی حق […]

  • 10172807_660207337384449_4605132325145632649_nمحمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان باصدور پیامی درگذشت محمدرضا لطفی هنرمند کشورمان را تسلیت گفت.

    متن پیام به این شرح است:

    بسم‌الله الرحمن الرحیم

    انالله‌واناالیه‌راجعون

    خبر درگذشت استاد محمدرضا لطفی پس از یک دوره نقاهت کوتاه و البته سخت موجب تاثر فراوان شد.

    او هنرمند متعهد و استاد مسلم موسیقی بود که روحی حق طلب و بلند و آزاده داشت، او با شناخت نظام سلطه و سازوکار آن و با دریافت عمیق مسئولیت‌های سنگین آزادی ‌خواهان و عدالت‌طلبان در عصر حاضر، روح پربار خود را در راه اعتلای هنر انسان‌ساز و آگاهی بخش صرف نمود و متاسفانه در گمنامی به دیار باقی رحلت کرد.

    تواضع ستودنی و ترنم گرم نواهای او در سرودهای انقلابی و تجلیل از آزادگی و عزت انسان و عظمت و بزرگی ایران زمین برای همیشه در خاطره ملت بزرگ ایران خواهد ماند و اندیشه والای او در هنر آرمانی خط راهنمای جوانان بالنده این سرزمین خواهد بود.

    این جانب ضمن عرض تسلیت فقدان این هنرمند برجسته به جامعه هنری کشور و خانواده محترم ایشان از خداوند منان برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر و برای هنرمندان کشور عشق و شورآفرینی بیشتر مسئلت دارم.

    – See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930212000247#sthash.QbqvWG2n.dpuf

    https://musiceiranian.ir/?p=52990
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *