×
×

ترانه تیم‌ملی در جام‌جهانی ۲۱ اردیبهشت رونمایی می‌شود

  • کد نوشته: 52905
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۹ام اردیبهشت ۱۳۹۳
  • ۱ دیدگاه
  • از جام جهانی سال ۱۹۹۴ حضور خوانندگان پاپ با استقبال هواداران سرسخت فوتبال در سرتاسر جهان روبه‌رو شد به همین دلیل در دوره‌های بعدی جام جهانی خوانندگان مطرح پاپ جهان ترانه‌یی ویژه جام جهانی ارائه دادند. این روند نیز به تیم ملی ایران در حضورهای اخیرش کشیده شده است. هر دوره حرف و حدیث‌های بسیاری […]

  • کنسرت احسان خواجه امیری در کرج (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    کنسرت احسان خواجه امیری در کرج (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    از جام جهانی سال ۱۹۹۴ حضور خوانندگان پاپ با استقبال هواداران سرسخت فوتبال در سرتاسر جهان روبه‌رو شد به همین دلیل در دوره‌های بعدی جام جهانی خوانندگان مطرح پاپ جهان ترانه‌یی ویژه جام جهانی ارائه دادند. این روند نیز به تیم ملی ایران در حضورهای اخیرش کشیده شده است. هر دوره حرف و حدیث‌های بسیاری در مورد خواننده‌یی که باید ترانه جام جهانی را بخواند پیش می‌آید اما این‌بارقرعه به نام یکی از محبوب‌ترین خوانندگان پاپ افتاده است: احسان خواجه‌امیری.

    مدیر کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال از رونمایی رسمی ترانه تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی برزیل با صدای احسان خواجه‌امیری در تاریخ ۲۱ اردیبهشت در سالن اجلاس سران خبر داد.

    محمدرضا ملامحمد درباره جدیدترین خبرها از ساخت و رونمایی ترانه تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی ۲۰۱۴ در گفت‌وگو با مهر گفت: در مراسمی که به نوعی مراسم بدرقه رسمی تیم ملی فوتبال خواهد بود در روز ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری با حضور بازیکنان و اعضای تیم ملی فوتبال، تعدادی از پیشکسوتان و هنرمندان و مسوولان در سالن اجلاس سران جنبش عدم تعهد گرد هم می‌آییم. وی ادامه داد: در این مراسم علاوه‌بر رونمایی از ترانه تیم ملی در جام جهانی با صدای احسان خواجه‌امیری، پخش کلیپی از این ترانه به کارگردانی یکی از هنرمندان شاخص سینمای ایران و اجرای چند برنامه فرهنگی، از فرش بافته شده با مضمون جام‌جهانی نیز به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. مدیر کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال گفت: در این مراسم قرار است برنامه‌های فرهنگی فدراسیون فوتبال در جام جهانی برزیل نیز برای مردم اعلام شود.

    ملامحمد با اشاره به اهداف تولید ترانه رسمی تیم ملی فوتبال در جام جهانی برزیل بیان کرد: ترانه تیم ملی ایران در جام جهانی کاری با ویژگی‌های بسیار جذاب و ساده است که مقبولیت عامه و همه‌گیر دارد. ما در تلاشیم با ساخت این ترانه و در نهایت کلیپ تصویری آن در جهت معرفی فرهنگ کشورمان به جهان گام‌های موثری ‌برداریم.

    وی در پایان تصریح کرد: ما از همه استانداردهای موجود موسیقی در این حوزه استفاده کردیم تا تاثیر خوبی در ذهن مخاطبان ایرانی در داخل و خارج از کشور داشته باشد. ما قصد داریم با برگزاری این مراسم، تیم ملی را با موسیقی و ترانه‌یی بسیار جذاب و ساده بدرقه کرده و با زمزمه این موسیقی در استادیوم‌های ورزشی داخل و خارج از کشور، زمینه‌های تقویت روحیه ملی و همبستگی ملی را در بین تمامی ایرانیان در اقصی نقاط ایران و جهان فراهم کنیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=52905
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *