×
×

حسام‌الدین سراج عنوان کرد:

  • کد نوشته: 52677
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۳ام اردیبهشت ۱۳۹۳
  • ۰
  • حسام‌الدین سراج خواننده موسیقی ایرانی در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود خاطرنشان کرد که این روزها در انتظار انتشار آلبوم «مسیحا» است. سید حسام الدین سراج در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: مدتی است که کار تولید آلبوم «مسیحا» را به پایان برده‌ام که البته طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام گرفته بود قرار […]

  • حسام‌الدین سراج خواننده موسیقی ایرانی در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود خاطرنشان کرد که این روزها در انتظار انتشار آلبوم «مسیحا» است.

    سید حسام الدین سراج در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: مدتی است که کار تولید آلبوم «مسیحا» را به پایان برده‌ام که البته طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام گرفته بود قرار بر این شد که آلبوم در اسفند ماه سال گذشته توسط حوزه هنری وارد بازار موسیقی شود.

    وی خاطر نشان کرد: این آلبوم شامل دو لوح فشرده موسیقایی است که قرار بود با پایان گرفتن ماه‌های محرم و صفر سال گذشته منتشر شود اما هنوز این اتفاق نیفتاده و مایلم که بدانم دلیل منتشر نشدن این آلبوم موسیقی چیست.

    این خواننده درباره جزییات قطعه‌های تولید شده آلبوم جدید خود گفت: تمامی قطعه‌های منتشر شده در این آلبوم توسط بهرام خانی ساخته شده است ضمن اینکه خودم هم برای یکی از قطعه‌های این آلبوم که برگرفته از غزل حافظ است آهنگی را ساخته و تنظیم کرده‌ام. آلبوم یاد شده به دلیل شکل روایی و مستندگونه‌ای که دارد یکی از متفاوت‌ترین آثارم در حوزه موسیقی ایرانی است که امیدوارم مورد پسند مخاطبان نیز قرار گیرد.

    سراج افزود: تمامی قطعه‌های آلبوم توسط ارکستر زهی و مجموعه ای از سازهای ایرانی در کنار رنگ تازه‌ای از سازهای کوبه ای به کار رفته در موسیقی مقامی بر روی اشعار بزرگانی چون آیت الله غروی، حافظ و قیصر امین‌پور اجرا، ضبط و تولید شده است و حوزه هنری نیز به عنوان حامی اثر قرار است آلبوم را وارد بازار موسیقی کند.

    این هنرمند در بخش پایانی صحبت‌های خود با اشاره به برنامه ای که قرار بود همراه با همایون رحیمیان اجرا کند، خاطرنشان کرد: اجرای زنده چنین برنامه‌ای به طور حتم مستلزم حضور یک تهیه‌کننده و برگزارکننده‌ای است که بتواند تمام و کمال از این پروژه حمایت کند بنابراین به محض توافق با تهیه کننده این کنسرت، نسبت به اعلام جزییات نیز اقدام خواهیم کرد.

    نینوا، باغ ارغوان، وصل مستان، شمس الضحی، یاد یار، آفاق عشق، خسرو و شیرین، لیلی مجنون، شرح فراق از جمله آلبوم هایی هستند که از حسام الدین سراج تاکنون منتشر شده است.

    این خواننده تا کنون کنسرت های موسیقی موفقی در کشورهای فرانسه، انگلستان، سوئیس، هلند، آلمان، یونان، اسپانیا، چین، ترکیه، کره جنوبی، کانادا، آمریکا و روسیه داشته است.

    https://musiceiranian.ir/?p=52677
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *