×
×

در سایت «بییپ توز»

  • کد نوشته: 52613
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲ام اردیبهشت ۱۳۹۳
  • ۰
  •  آلبوم موسیقی فیلم مادر ساخته علی حاتمی که ارسلان کامکار آهنگسازی آن را بر عهده داشته و همراه گروه کامکارها به اجرا درآورده است، در لیست پرفروش‌ترین آلبوم هفته سایت بییپ توز قرار دارد. موسیقی فیلم مادر به خاطر حال و هوای نوستالژیکی دارد، مورد اقبال طرفدارن موسیقی ایرانی واقع شده است. موسیقی این فیلم […]

  • 240x240 آلبوم موسیقی فیلم مادر ساخته علی حاتمی که ارسلان کامکار آهنگسازی آن را بر عهده داشته و همراه گروه کامکارها به اجرا درآورده است، در لیست پرفروش‌ترین آلبوم هفته سایت بییپ توز قرار دارد.

    موسیقی فیلم مادر به خاطر حال و هوای نوستالژیکی دارد، مورد اقبال طرفدارن موسیقی ایرانی واقع شده است. موسیقی این فیلم در استودیو صبا ضبط شده و بیژن کامکار، ارسلان کامکار را برای ساخت موسیقی این فیلم به علی حاتمی سفارش کرده بود و او هم قبول کرده و نهایتا این موسیقی ساخته شده بود.

    ارسلان کامکار در این آلبوم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موسیقی ایران و با استفاده از سازهای سنتی موسیقی ایرانی ، فضایی ریتمیک را خلق کرده و با تزریق مولفه «احساس در موسیقی ایرانی» به آن، قطعات ماندگاری را از خود به جای گذاشته است.

    ارسلان کامکار به عنوان نوازنده ویلن، همکاری‌اش را با ارکستر سمفونیک تهران آغاز کرد و در طی سال‌های بعد هم این همکاری را ادامه داد. او به عنوان نوازنده حرفه‌ای ویلن شناخته می‌شود اما در عود نوازی نیز بسیار چیره‌دست است.

    ارسلان کامکار تا کنون در آلبوم‌های «زردی خزان»، «سوئیت سمفونیک افسانه سرزمین پدری‌ام»، «سرود ایران»، «شوریده دل»، «سوئیت سمفونیک کردی»، «کنسرتینو کمانچه (با همکاری اردشیر کامکار)»،«شباهنگام (با همکاری هوشنگ کامکار روی اشعار نیما یوشیج)»، «جاده ابریشم»، «آلبوم خاک»، «نغمه خراسانی» و«نغمه صلح» حضور داشنه است.

    https://musiceiranian.ir/?p=52613
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *