×
×

خطیبی خبر داد:

  • کد نوشته: 52437
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۹ام فروردین ۱۳۹۳
  • ۰
  • اشکان خطیبی بازیگر و خواننده جوان در تشریح تازه ترین فعالیت های خود در عرصه تئاتر و موسیقی از تدارک برای انتشار آلبوم «ترافیک ۲» خبر داد. اشکان خطیبی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام تازه‌ترین فعالیت های هنری خود گفت: مدتی است که به شدت درگیر یک پروژه نمایشی با نام «صدام» به […]

  • اشکان خطیبی بازیگر و خواننده جوان در تشریح تازه ترین فعالیت های خود در عرصه تئاتر و موسیقی از تدارک برای انتشار آلبوم «ترافیک ۲» خبر داد.

    اشکان خطیبی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام تازه‌ترین فعالیت های هنری خود گفت: مدتی است که به شدت درگیر یک پروژه نمایشی با نام «صدام» به کارگردانی محمد رحمانیان هستم که به دلیل حجم بالای پروداکشن این پروژه تمام توجه خودم را به آن معطوف کرده‌ام.

    وی افزود: در این پروژه نمایشی که مدیریت هنری آن بر عهده محسن شاه ابراهیمی است فردین خلعتبری ساخت موسیقی را به عهده دارد ضمن اینکه تاکنون حضور علی عمرانی، مهتاب نصیرپور و من به عنوان بازیگر قطعی شده و هم اکنون نیز مشغول مذاکره و انتخاب سایر بازیگران هستیم تا گروه بازیگران تکمیل شود.

    این بازیگر جوان درباره فعالیت‌های موسیقایی خود نیز خاطرنشان کرد: در این چند مدت که عمده فعالیت‌های من در عرصه موسیقی و تئاتر بوده است، سعی کردم به هر ترتیب شده از هر دو جریان دور نباشم کما اینکه حضور در نمایش های «ترانه های قدیمی» و «روزهای آخر اسفند» به کارگردانی محمد رحمانیان که سال گذشته در تالار شمس و تالار وحدت به صحنه رفت موید توجه و علاقه من به حوزه موسیقی در کنار تئاتر و بازیگری بوده است.

    این بازیگر و خواننده به انتشار آلبوم موسیقایی «ترافیک» در سال گذشته اشاره کرد و گفت: این آلبوم شهریور ماه سال گذشته منتشر شد و با توجه به مضمون اجتماعی و شهری که داشته و تا به امروز کمتر به آن پرداخته شده بود با استقبال خوبی از سوی مخاطبان موسیقی قرار گرفت. این در حالی است که تولید آلبوم دو سال به طول انجامید اما من به همراه فرشاد حسامی و بهنود فدوی تمام تلاش خود را انجام دادیم که بتوانیم یک اثر متفاوت و خوب را به جامعه ارائه دهیم.

    خطیبی افزود: درصدد هستیم تا به زودی وارد مرحله پیش‌تولید آلبوم «ترافیک ۲» شویم اما با توجه به اینکه هیچ عجله ای برای تولید نداریم و دوست داریم اثر با کیفیتی را در سبکی که مورد نظرمان است به بازار موسیقی ارائه دهیم بنابراین فعلا نمی توانم درباره جزییات آن توضیحی را ارائه دهم.

    وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر برگزاری کنسرت آلبوم «ترافیک» هم توضیح داد: برای کنسرت فعلا برنامه ای نداریم چرا که اجرای واقعی محتوای آلبوم به دلیل ویژگی‌هایی که به لحاظ موسیقایی، تصویری و کیفیت صدابرداری دارد در سالن های ما میسر نیست بنابراین بعید می دانم کنسرتی را با محتوای آلبوم «ترافیک» بتوانیم برگزار کنیم چرا که هنوز تالارهای ما در ایران به این مرحله نرسیدند که بتوانند به لحاظ تجهیزات میزبان خوبی برای کارهای متفاوت باشند.

    این خواننده و آهنگساز تصریح کرد: مردم همیشه چیزی را قبول می کنند که هنرمند اثر، خود در میان مردم جا بیندازد بنابراین هرچه ماجرای کیفیت اثر را آسان بگیریم به طور حتم سطح سلیقه مردم هم پایین تر می رود. پس می بینید که سطح سلیقه مخاطبان بستگی به خود هنرمند دارد.

    خطیبی در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: همه می دانیم که مردم ایران شنونده و بیننده بهترین آثار موسیقایی و سینمایی جهان هستند و جالب اینکه آنها حاضرند برای دیدن و شنیدن بهترین آثار خارجی پول هم بدهند اما از سوی دیگر به راحتی بسیاری از آثار ایرانی را دانلود می کنند و پولی هم بابت آن پرداخت نمی کنند پس «از ماست که بر ماست» و بهتر است برای ارتقا و انتقاد از سطح سلیقه مردم آنها را مقصر ندانیم و این ما باشیم که به کیفیت بیشتر توجه کنیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=52437
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *